Re: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści

Data: 2019-01-27 00:28:33
Temat: Re: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:
> Można? Można!
>
> A jaki zdziwiony... normalnie się ubawiłem :)
>
> https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
/907329222775545

> "SPOTKANIE SKRAJNEJ PRAWICY W LONDYNIE ODWOŁANE, MARCIN ROLA
> PRZESŁUCHIWANY PRZEZ BRYTYJSKIE SŁUŻBY
>
> Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści. Po ubiegłorocznych
> "Targach książki", na których występowali znani w Polsce antysemici i
> islamofobowie, w tym roku impreza środowisk skrajnych nie dojdzie do skutku.
>
> "Wskutek nacisku środowisk żydowskich
>
> Anglicy

No to żydzi czy Anglicy w końcu?

> zapewne pamiętali ubiegłoroczny wywiad Roli w BBC, gdzie
> dziennikarka Nawal Al-Maghafi

Jednak ANGIELKA ?

> udowodniła mu na wizji, że posługuje się
> mową nienawiści emitując jego wypowiedzi z kanału wrealu24. Notabene
> były to wypowiedzi zabezpieczone przez Ośrodek:
>
> "W islamie pedofilia to jest jakby chleb powszedni.

No bo jest. I nie tylko ona - także sodomia. Określenie ,,kozojebcy" to nie
wymysł.

,,(...) Wypaczenie seksualności i brak doświadczenia związanego z równą i
odwzajemnioną miłością mogą być przyczyną coraz większego zainteresowania
żarliwych muzułmanów dziecięcą pornografią. W artykule z 17 października
2008 roku zatytułowanym Związek pomiędzy dziecięcą pornografią a
muzułmańskimi terrorystami odkryty podczas policyjnych obław, Times Online
podaje jak brytyjskiej policji udało się znaleźć mnóstwo materiałów
dotyczących dziecięcej pornografii w komputerach ludzi podejrzanych o
terroryzm. Policja zauważyła wyraźny związek między zwolennikami teokracji
czy też fundamentalizmu islamskiego, a korzystaniem z tego rodzaju
pornografii. Ich pedofilskie zapędy nie odbiegają od czynów ich proroka
Mahometa; bowiem poślubił on sześciolatkę i zaczął z nią współżyć gdy miała
lat dziewięć. Nie tylko terroryzował okolice dziesiątkami bitew, lecz
dodatkowo dał zezwolenie swoim poplecznikom na gwałty na niemuzułmankach.

Fakt, że ponad połowa panien młodych w Afganistanie w chwili zawarcia
małżeństwa ma poniżej piętnastu lat, odbiega od biologicznego uwarunkowania
i zachodniego przekonania, że dziewczyna nie powinna uprawiać seksu przed
osiągnięciem dojrzałości seksualnej. Jednym z najbardziej groteskowych
przykładów jest historia ośmiolatki z Arabii Saudyjskiej, która została
zmuszona do poślubienia czterdziestosiedmioletniego mężczyzny. Z pomocą
matki dziewczynka złożyła pozew o rozwód, ale w świetle prawa saudyjskiego
(opartego na szariacie) musiała pozostać ze starszym od niej sześciokrotnie
mężem.

Chomeini pochwala pedofilię i sodomię
verguenza021Ajatollah Chomeini, nieżyjący już przywódca polityczny i
religijny Iranu, który przeprowadził tam rewolucję islamską w 1979 roku,
napisał książkę Tahrirolvasyleh, która jest spisem zasad dotyczących
zachowania muzułmanów. Cytat: Mężczyzna może ugasić swoje seksualne
pragnienie za pomocą dziecka. Jedynym warunkiem jest to, aby nie penetrować
waginy, seks analny jest dopuszczalny. Gdzie indziej Chomeini napisał:
Jest wskazane, aby dziewczynka została poślubiona na tyle wcześnie, żeby
jej pierwsze krwawienie miało miejsce w domu jej męża, a nie ojca. Każdy
ojciec, który wyda córkę w tak wczesnym wieku, uzyska miejsce w raju. I
dalej: Mężczyzna może uprawiać seks ze zwierzętami takimi jak owce, krowy
czy wielbłądy, jednakże po wytrysku powinien je zabić.

A teraz kilka słów dotyczących praw kobiet: Kobieta, która przyjmuje
sakrament małżeństwa, nie ma prawa opuścić domu bez zezwolenia męża - musi
być mu dostępna, aby zaspokajać wszystkie jego potrzeby i nie może odmówić
oddania mu się, chyba że istnieją ku temu uzasadnione religijnie powody.

Co istotne, Chomeini nie uważa również, że seks analny męża z własnym synem
jest wystarczającym powodem do rozwodu: Jeśli żonaty mężczyzna uprawia seks
analny ze swoim synem, bratem czy ojcem, to jego małżeństwo trwa
nadal.(...)"

https://euroislam.pl/ponury-swiat-islamskiego-seksu/

I polecam ci cały artykuł. Będziesz zachwycony jeszcze bardziej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: