Re: Burito?

Data: 2000-10-14 05:21:04
Temat: Re: Burito?
Od: "F." <f...@p...net>

Gruby. wrote in message ...

>sniped

>20 lat w LA? To ja wspolczuje.... ;-)
>Art.(Gruby )
Nie wiem dlaczego Kalifornia kojarzy Ci sie akurat z Los Angeles, chociaz to
miasto ma dzielnice gdzie zycie jest calkiem znosne. Bel Air, najbogatsze
miejsce na swiecie, gdzie mieszkaja gwiazdy ( nie mylic z gwiazdeczkami)
filmowe i nazwiska z pierwszych stron gazet to praktycznie czesc Los
Angeles. W samym LA mieszka malo bialych ludzi, chociaz miasto liczy sobie
3.5 miliona ludzi. Tym mozna wspolczuc. Smog i goraco...Ale Wielkie LA to
zlepek przeszlo 50 miast i miasteczek, megalopolis 14 milionowe. Jest tu
gdzie wybrac miejsce zamieszkania poczawszy od Malibu nad samym Oceanem a
skonczywszy na miasteczkach polozonych wysoko w gorach. Jesli chodzi o
sprawy kulinarne, to poniewaz nie ma chyba takiej nacjii na swiecie ktora by
nie miala tu swojej restauracji mozna sprobowac kazdej kuchni jaka jest na
swiecie. Polske reprezentuje restauracja WARSZAWA w Santa Monica. Jest to
najstarsza polska restauracja w LA.
F.
PS. A mieszkanie w Poludniowej Kalifornii ma tez i swoje zalety. Najwieksza
to ta , ze jak trzeba zalozyc jakas lekka kurtke wieczorem to znak iz mamy
juz zime...