Re: Byl barszczyk, a uszka :-) ?

Data: 2000-12-13 19:11:15
Temat: Re: Byl barszczyk, a uszka :-) ?
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca>

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message
news:1elkfa8.r9j8fy62t35kN%wlos@tele.com.pl...

> Uszka kolorowe? A co to za dziwo? Nie nazywaja sie przypadkiem
> tortellini? Ponadto zawsze mnie sie wydawalo, ze uszka bezmiesne to
> uszka postne, an nie wegetarianskie.:)
> Jednak nie uwierze, zeby kuone uszka mozna bylo porownac z domowymi.
>
> Wladyslaw

Ojej, tylko mnie nie pobij :)))
Sa tez kolorowe tortelini, ja mowie o uszkasz jednak.
A czy one wegetarianskie czy postne .........na jedno wychodzi. :-)))
Poza tym nigdy nie porownywalam domowych z kupionymi.
Powiedzialam tylko, ze zupelnie dobre mozna kupic w sklepie.
Poniewaz nie przewiduje ani barszczyku ani uszek na wigilie
nie bedzie ani kupowanych ani robionych.
W przeciwnym razie z pewnoscia pokusilabym sie na ich zrobienie.
Az taka leniwa nie jestem zeby nie pokusic sie raz w roku
na ulepienie uszek. Tylko ile mozna zjesc???. Moja rodzina
zdecydowanie woli zupe grzybowa. Zostane wiec przy zupie grzybowej
i pierogach, ktore wlasnorecznie wyfabrykuje :)))
z powazaniem

Ania

P.S> wyfabrykuje =zrobie, ulepi.... :)) postno-wegetarianskie beda :))