Re: Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!

Data: 2020-04-06 12:16:36
Temat: Re: Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 06.04.20 um 10:27 schrieb Kviat:

> Dotrwałem do momentu, gdy koleś odkrywa karty. Antyszczepionkowiec.
> I wszystko jasne.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Uwazac nalezy tez na folie babelkowe (made in Wuhan!) oraz piwo Corona
Extra (wirus sluzy tam za wzmacniacza smaku). ;-)

Mam tablet Huawei, laptop lenovo (Acer - laptop i notebook, tez mamy,
ale na szczescie z Tajwanu), ktore przed uzyciem dobrze spryskuje
alkoholem 70% i po paru minutach czyszcze.

Nie wiem tylko czy wolno mi dotykac ptaki, ktore uwily nam na balkonie
gniazdo? A co z wiewiorkami, ktore lataja kolo domu, labedziami i
kaczkami, ktore plywaja po pobliskich stawach? Chyba nie dotykac? ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)