Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka! Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

From: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.soc.polityka,pl.sci.medycyna
Subject: Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Date: Wed, 22 Dec 1999 22:11:25 GMT

Tue, 21 Dec 1999 20:07:57 +0100 "Ravea" <r...@k...net.pl> napisala:

> [...]

Przepraszam za "mógłbyś". Tyle tu facetów i jakoś nie zwróciłem uwagi
komu odpisuję...

> [...]
>jest to niezrozumiałe cierpienie, a wariacje hormonalne są po prostu
>niebezpieczne - nie wiadomo, jak u zdrowego odbiją się na psychice, a co
>dopiero z chorymi. U zdrowych kobiet jest to z reguły stan przejściowy, ale
>w wypadku tej dziewczynki - nie wiadomo po prostu. Skoro lekarz orzeka, że
>jej stan może się pogorszyć, to poród jest ryzykowaniem jej życia. Poza tym
>nawet jeśli odbiorą jej dziecko, wspomnienia i zmieniony organizm pozostaną.
>Dlatego decyzja w tej sprawie powinna należeć do lekarzy i matki

Zdaję sobie sprawę, że poród to duże obciążenie dla organizmu matki.
Nie wiem jednak nic o długotrwałych negatywnych skutkach porodu na
psychikę matki dlatego nie będę wypowiadał się na ten temat. I tak
chyba za dużo tu "gdybania".

>Pozdrawiam

Pozdrawiam również i życzę wszystkiego najlepszego z okazji
nadchodzących Świąt.
gr