Re: Ciasto z jablkami

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Ciasto z jablkami
Date: Thu, 3 Nov 2016 16:19:05 +0100

Pani Ewa napisała:

> Ja też pierwszy raz spotkałam się z takim określeniem robota kuchennego.

A to jest tylko określenie rzeczy, którą od dawna znam, czy jakiś nowy
typ konstrukcji machiny kuchennej? Bo co to jest "przekładnia planetarna",
to ja wiem. Mam nawet pewne przypuszczenia, jak ją w kuchni wykorzystać.
Ale pewności co do słuszności swych myśli nie mam.

Jarek

--
-- Planeta, z której przybywam do cię, mości konstrukcjonisto, sam
środek głęboki przeżywa średniowiecza. A przeto już mi waszmość