Re: Cipomóżdże.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 10 Jun 2017 17:13:18 -0700 (PDT)
<4...@g...com>
<5938f5e9$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Cipomóżdże.
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 08:59:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Mówisz jak dziecko, sorry.

NIE , IKSEKUS. fakt, ze jestem, byc moze wiecznym
dzieckiem, nie upowaznia do stwierdzenia,
ktore uzylas.

> Oj, Jacku, Jacku. I ta ich hegemonia niby w maleńkiej Polsce miałaby się
> rozpuknąć?

normalnie, iksekus. wiesz o tym dobrze,
a jesli nie wiesz, to juz wiesz.
to calkiem dorosle patrzenie na polityke.

> Niestety, fakty są inne - jesteśmy potrzebni tylko jako taktyczny
> przyczółek na rakiety. I tylko dlatego zainteresowanie Stanów akurat nami.
> Nie po to, aby nam robić dobrze.

ojejku, znow tak i nie tak.
po prostu mioze pomysl globalnie - to dosc proste.

> Ojtam, ojtam. Zawsze się kumplowali i kumplować będą. Żadne Stany im w tym
> nie przeszkodzą, nocoty.

zadne ojtam, ojtam, iksekus.
to jest oczywiste, ze nie moga pozwolic.
za bardzo bedzie im to zagrazalo.

zreszta niewazne; ludzie i tak wreszcie sie kapna,
dlaczego ich zmusza sie do splacania kredytow za mieszkania
przez cale zycie.

ludzie, mimo wszystko, to dosc rozumne istoty:)

> Teren Polski, a nie Polska.

mylisz sie ikselkus - przede wszystkim Polska.
Stany, co by o nich nie mowic,
bo przyznac trzeba, ze czesto po swinsku postepuja,
jednak mimo wszystko sa lepsze, niz rosjanie czy chinczycy.

byc moze teraz to trudno zauwazyc,
ale gdyby ktorykolwiek z tych rzadow przejal sterowanie,
zobaczylabys to naocznie.

> Niestety Putin nie jest wiecznie żywy. Za chwilę może go nie być, jeśli
> ludzie z pewnych sfer zapragną wojny.

ludzie z pewnych sfer, to po prostu na wojne mu nie pozwola.

> A poza tym są RÓŻNE rakiety...

jakie niby, ikselkus?
czy te, termobaryczne?
pewnie, sa rozne.

> Tak??? Wobec kogo? Tych, co od zawsze i tak czyhają na Polskę? No weź...

nic tu nie ma no wez..
tak byloby po prostu.
zaden narod slowianski by tego rosji nigdy nie darowal.

> Coś Ci to przypomina może? Bo mnie tak.
> Nigdy w naszej historii stosunków sąsiedzkich nie było inaczej.

mi tylko to przypomina, ze za moich czasow wojny,
o ktorej tak wszem i wobec gadacie nie bedzie.
bo po prostu jej nie chce.

jestem tylko malym czlowiekiem.
nie ja wymieniam na pierwszym miejscu prezydentow czy patriarchow.
dla mnie na pierwszym miejscu jest lud bozy.
i naprawde pieprze to, czy ktos chodzi do koscila, czy nie chodzi.
a nawet to, czy ktos w Boga wierzy, czy nie wierzy.

wazne, aby byl Dobry, w miare swej dobroci.

> Niemcom, Niemcom. Popatrz na powojenne, a zwłaszcza DZISIEJSZE Niemcy. Cel
> został osiągnięty. Nie trzeba lepszego dowodu, No daj spokój.

naciagasz. bylismy w strefie wplywow rosyjskiej, ci co byli w amerykanskiej
to wlasnie tak z tego wyniklo.
zarzucasz ameryakanom to, ze nadzorowane przez nich pannstwa
popadly w dobrobyT?
a juz rosji nic nie zarzucasz?

miej po prostu miare rowna rzeczywistej lub boskiej, jakkolwiek to rozumiesz.

> Wtedy "Churchille ustaliły", a teraz niby dlaczego nagle mieliby się naszym
> zdaniem przejmować?
> Złudzenia. Historia to bardzo surowy, ale solidny nauczyciel i tylko dla
> chętnych uczniów - i ona im mówi, że nasza sytuacja geopolityczna nie
> pozwala na nic innego, niż dogadywanie się mocarstw nad naszymi głowami.

to jest tylko Twoja interpretacja historii.
zreszta w obecnych, komunikacyjnych czasach,
dogadac sie moga zwykli ludzie
ponad
wszelkimi panstw ukladami.

> Oj żebyśmy się nie zdziwili. A jeśli nawet nie za naszego - dla mnie to
> żadna pociecha, ja mam dzieci i Wnuczkę :-(

przeciez wystarczy mnie zabic. choc watpliwe bardzo.
aby wasze krakanie nawet wowczas sie spelnilo.

iksekus, nie gniewaj sie, ale wojny u nas nie bedzie.

jestem tylko czlowiekiem, i nawet nie wiadomo dlaczego wiem,
co mowie.

serdecznie,
jacek