Re: Co w chlebie piszczy?

Subject: Re: Co w chlebie piszczy?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Animka <a...@t...wp.pl>
Date: Wed, 28 Mar 2018 23:45:59 +0200

> Maszyny nie mam. Wyrabiam zwykle mikserem, a jeśli go nie mam, to ręcznie.

Dzięki. Piekłam kiedyś chlebki bezglutenowe i ciasto jest rzadsze, więc
wyrabiałam mikserem.
Jeśli mikser daje radę (nie padnie) to ja chyba znowu zacznę piec
chleby, ale już z mąki pszennej (żytnia mąka nie jest lepsza?).
Oczywiście będę sobie piekła jak zwykle w piekarniku.
Możesz podać jakis wypróbowany przepis bez dodawania jakichs sliwek, czy
orzechów itp? Po prostu normalny chleb. Może trochę kminku sobie do
niego dodam. Czy Ty dodajesz olej? Mnie już mierzi olej bo do
bezglutenowych trzeba było dodawać.

--
animka