Re: Czosne co zrobić

Data: 2015-03-14 17:25:20
Temat: Re: Czosne co zrobić
Od: Qrczak <q...@q...pl>

Dnia 2015-03-14 15:07, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Wczoraj tuż przed zamknięciem odwiedziłem wyżej wymieniony przybytek.
> Pod pretekstem, żeby sobie postać pod regałem, popatrzeć na rozrzuty
> i mieć swoje zdanie. No ale jak mnie, qrza twarz, na pokuszenie wodzą,
> to też coś powinienem z tego mieć. Za 12 zł nabyłem Tikveš Vranec --
> jak sama nazwa wskazuje, macedoński. Dobra inwestycja. Jest taki, jak
> powinien być. Vranac, wspomniany wcześniej crljenak, a też i plavac
> (mali) ze sobą spokrewnione, wszystkie w garbniki obfite, do gara z
> bigosem dobre. A ten Tikveš nawet w użyciu bezpośrednim się sprawdził.
> [...]

Dlatego przestajam lubiać Biedrę. Ona asortyment coraz to zwiększa, moja
wątroba zaś przerób coraz to ogranicza.

Ostatnio przewinął mi się przed oczami Baczewski w mocno atrakcyjnej
cenie. A za jakiś czas i Dom Perignon mnie nie zdziwi. Pewnie.