Re: Czy lekarz był mądry?

Data: 2003-05-04 05:03:22
Temat: Re: Czy lekarz był mądry?
Od: JB <j...@p...com>

>nie wiesz jak katar wygladal i ustepowal w USA bo tam jest inne
>srodowisko, inne
>alergeny. A poza tym w USA niekiedy generalnie leczy sie dosc

Wiem dokładnie, bo chodzi o moją żonę - wyglądał jak zwykle.

>Naszym pacjentom niekiedy mniej na tym zalezy a niektorym
>wrecz na rencie :-(, ktora jest jednym ze sposobow
>na rozwiazywanie bezrobocia - niestety takze.

Z tym sposobem na rozwiązanie bezrobocia, to było chyba tak
żartobliwie, ironicznie?

>Poza tym w USA
>kazda wizyta i lek kosztuje,

W Polsce też każda wizyta i lek kosztuje. To tak dla uściślenia. Jakiś
starodawny klasyk ekonomii powiedział, że "nie ma czegoś takiego, jak
darmowy obiad"

> wiec moze z punktu widzienia
>finansowego to bylo - o czym pisal dradam - w miare
>optymalne rozwiazanie tak zabezpieczyc chorego na te
>dwa miesiace?

W miarę optymalne rozwiązania nie istnieją, bo optymalny, to znaczy
najlepszy i kropka. W tym konkretnym przypadku nie było to rozwiązanie
optymalne, bo nie było poprzedzone nawet próbą innego rodzaju
leczenia.
A co do niezwykłych alergenów, jakie mają kłaść pokotem Polaków w USA:
Zyrtec jest tam zarejestrowany (nie wiem pod jaką nazwą lek ten jest
zarejestrowany w Bangladeszu i Paragwaju - sorry). A produkuje go i,
chyba, wymyśliła firma Pfizer - też amerykańska. To chyba te ich cudne
alergie czasem na ten Zyrtec reagują?

JB