Re: Czy tabletka antykoncepcyjna powoduje poronienie??? (2)

From: dradam <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy tabletka antykoncepcyjna powoduje poronienie??? (2)
Date: Tue, 11 Feb 2003 20:09:18 -0700

On Tue, 11 Feb 2003 22:43:00 +0100, "Spokes" <a...@w...pl>
wrote:

>Nie chce sie spierac o terminologie "fachowa". Chcialem zwrocic uwage na to,
>iz przed, czy po implantacji jest to ciagle to samo ludzkie zycie, ktorego
>przerwanie jest rownoznaczne z zabiciem

Nie, nie jest to samo. Bo po implantacji, do tego aby komorki zyly to
musza miec wsparcie komorek/organow matki. Ktorej staja sie czescia na
circa 270 dni.

Tym sie rozni ptak od ssaka, ze to tego aby jajo sie rozwijalo to musi
znalezc sie w bezposrednim zasiegu organizmu matki. To tylko jajko
kury moze byc "wysiadywane" w inkubatorze.

>Rzeczywiscie dla Hitlerowcow zabicie Niemca tez bylo zupelnie innym pojeciem
>niz zabicie Zyda

Rozumiem , ze brakuje Ci argumentow wiec siegasz po demagogie.

Z punktu widzenia fachowego Twoja obsesja hitlerowcami tez daje sporo
do myslenia.

>Komendzie obozu w Oswiecimiu tez pasowalo "przyjete" nazewnictwo, bo
>podczlowieka mozna bylo z czystym sumieniem zabic jak psa

Jak wyzej...

>Zamrazarka zawiera kilkaset istnien ludzkich. Nie pisalem, ani nawet do
>glowy mi nie przyszlo, ze "zamrazarka jest w ciazy" Matka tych ludzkich
>istnien jest dawczyni komorkek jajowych, a nie probowka.

Interesujace, ale niestety niezbyt zgodne z obserwacjami. Kto jest
wiec matka, czy ta kobieta ktora daje jajeczko, czy ta ktora ciaze
donosi i urodzi ?

Niestety u ssaka mozna miec dwie i wiecej matek... Ale jak to sie
dzieje, to juz sobie pozostawmy na powazniejsza dyskusje.

>Powoduje to kilkaset smierci istnien ludzkich za jednym zamachem.

Widze, , ze masz obsesje i zadne argumenty do Ciebie nie dotra. Tylko
zaimplantowanie tych jajeczek spowoduje, ze zamienia sie one w istoty
ludzkie.

>A kim jest wczesniej? istota zwierzeca? Przyjmujac Twoja linie myslenia
>mozna wyznaczyc sobie bardziej "wygodne" momenty od ktorych istote ludzka
>nazywa sie istota ludzka np. po urodzeniu sie glowki, rozpoczeciu chodzenia,
>nauki pisania i czytania itd.

Czy nie widzisz zadnej innej mozliwosci poza "czlowiek" versus
"zwierze " ?

>Nie, to nie sa bajki. Metoda Billingsa daje skutecznosc powyzej 95%.
>Szerzeniem bajek jest natomiast wmawianie ludziom, ze metody naturalne nie
>dzialaja. Link do jednego z trialow
>http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=R
etrieve&db=PubMed&list_ui
>ds=7863845&dopt=Abstract

""The net cumulative discontinuation rates per 100 women at 12 and 18
months were 19.85 and 34.58, respectively, resulting in continuation
rates of 80.15 and 65.42. ""

Nawet spokojne pary Chinczykow, dla ktorych urodzenie kolejnego
dziecka wiazalo sie z przesladowaniami przez administracje panstwowa,
nie wytrzymywaly tego rezymu i na 18 miesiecy stosowania jedna trzecia
z nich rezygnowala z tej metody.

Czy Ty myslisz , ze ja nie umiem czytac ? POkaz mi dane statystyczne
zebrane w spoleczenstwie takim jak kraje zachodniej Europy czy
polnocnej Ameryki. Na woluntariuszach ? Double blinded, jezeli mozna
zazyczyc sobie ? Placebo controlled ? Wbrew pozorom takie badanie
mozna sobie zazyczyc i wykonac !

Tak sie sklada, ze znam kilku lekarzy chinskich, tych z
kontynentalnych Chin. Nie masz pojecia czego sie nie chwytaja ludziska
w Chinach aby tylko nie miec kolejnego dziecka (jeden chlopiec i
wystarczy !).

Miedzy innymi dlatego nie wolno testowac lekow takich jak BCP w
Chinach i kazda firma, ktora przedstawi dane zebrane w tym kraju od
reki ma aplikacje odrzucona.

Jak to dziala : Byl na przyklad taki lek o nazwie NORPLANT
.Wszczepiane pojemniczki zawierajace hormony w celu kontracepcji.
Okazalo sie, ze firma nie tylko placila biorcom ( ich mezom), ale co
wiecej - kobiety zmuszano do poddania sie zabiegowi. Wybuchla taka na
znaczne straty finansowe, ale co wiecej - nikt juz w tym kraju nie
bada jakiegokolwiek leku.

Podobnie chinska praktyka sprzedawania organow do przeszczepow,
pobranych od osob na ktorych wykonano wyroki smierci, powoduje, ze
zaden powazny lekarz niestety nie posluguje sie danymi statystycznymi
zebranymi przez lekarzy w tym kraju. Taka jest po prostu cena lamania
praw pacjenta/czlowieka w tym kraju.

Mysle, ze dyskusja zaczyna osiagac tak niski poziom iz pozwolisz ze
sie wylacze. Posluzenie sie danymi z Chin ( w ktorych jak wiadomo
dokonuje sie aborcji po to, aby uniknac urodzenia dziewczynki)
powoduje , ze czuje sie nieswojo na tak niskim fachowym i etycznym
poziomie.

Pozdrawiam

dradam

PS. Interesujace jest dlaczego przeciwnicy aborcji tak latwo
konfrontuja ze soba osoby ( w tym lekarzy) ktore wcale aborcji nie
popieraja. Ja wcale tej metody nie popieram jako metody regulacji
urodzin, ale nie toleruje jak mi ktos zaczyna na sile glupiego
wpierac.