Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

Data: 2011-04-02 18:57:15
Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-04-02 16:32, Chiron pisze:
> Przed chwilą w podobnym tonie napisała Ewa: strzeliłeś z armaty do komara.
> Tyle, że to ubliża kiwiko- i czyżbym tylko ja to tak widział?:-(

Bzdury piszesz Chiron. Komarem są tu _teksty_ kiwiko, a armatą Twoje
"diagnozyjki" na jej temat. Tak samo jak ktoś nadepnąłby Ci na odcisk, a
Ty posłałbyś go za to na tamten świat.
Po raz kolejny swoim (powyższym) tekstem dałeś dowód na to, że nie
odróżniasz osoby od tekstu. Chyba naprawdę wierzysz, że coś o kimś wiesz
po kilku słowach, jakie tu ten ktoś napisze.

Ewo- przesadzasz, i to bardzo. Kiwiko mnie "podgryzała" od miesięcy.
Reagowałem bardzo grzecznie- w rodzaju "a dlaczego uważasz, że jestem
głupi?". Raz- jeden jedyny- po niej pojechałem. Czy ostro- ja tak nie
uważam, ale załóżmy, że tak. "
Tak samo jak ktoś nadepnąłby Ci na odcisk, a Ty posłałbyś go za to na tamten
świat." to porównanie jest zupełnie nieprzystające- i IMO emanuje Twoimi
emocjami. Ewo- nie mam zamiaru bić piany- nie jesteśmy tu za karę. Jednak
tak czy siak- podtrzymuję swoja tezę: wielu ludzi (dobrze- może rzeczywiście
Ciebie źle odebrałem)- pisze o tej sytuacji na zasadzie: jesteś silniejszy-
nie powinieneś. To wprost napisała Hanka- silniejszy bije słabszego- no to
dowalamy silniejszemu. Tyle, że ja tego pod żadnym pozorem nie przyjmuję do
wiadomości- z przyczyn chyba oczywistych. Poza tym- po prostu sobie tu
piszemy. Jeśli chodzi o mnie- nie udało mi się dogadać z Ghostem- no to go
nie czytam. Podobnie- z kiwiko. Dlaczego uważasz, że ona na to nie wpadła?
Naprawdę- IMO i Ty, i niektórzy inni grupowicze nadają temu wszystkiemu zbyt
wielkie znaczenie.
--

Chiron
wracający z podróży