Re: Dieta sródziemnomorska - Witam

From: AgataW <a...@g...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Dieta sródziemnomorska - Witam
Date: Thu, 02 Aug 2001 13:40:48 GMT

"Sebastian Hałucha" <s...@p...fm> wrote:

>Czy twój opis odnosi się do grecji czy do jakiegoś innego konkretnego kraju?
>Miałaś okazję zasmakować takiej kuchni, gdzie?

konkretnie do Chorwacji ale Grecja (pomijając ich Tureckie
przyzwyczajenia mięsne) spełnia powyższą charakterystykę kuchni.
Chorwaci oczywiście też jedzą mięsa ale ja będąc np. 3 tygodnie
jadłam wszystko poza mięsem (polecam Makrelę z grilla, kalmary
prażone albo "na żaru", dobrze zrobiona sałatkę z ośmiornicy i
koniecznie oliwę jedzoną ze świeża bułką i solą ewentualnie z
kroplą cytryny). Po powrocie zanikły rożnorodne problemy ze
zdrowiem( nawet po takim krotkim okresie). Morskie storzenia są
jednym z najzdrowszym wynalazkiem na świecie. Zapach morza wzmaga
apetyt jak diabli na takie rarytasy ( a wszystko świeże) Polecam.

.czy jeszcze coś? Jadę na kolejną kurację wkrotce.

AgataW.