Re: Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna

From: "Qwax" <...@...Q>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna
Date: Thu, 24 Jul 2003 08:53:33 +0200

Ze "starej" przyjaźni ośmielam się powiedzieć choć może
brutalnie lecz szczerze

Po pierwsze!!!!

> - Zając się ułozeniem swego zycia, bo nigdy tego nie
brałam pod uwage z
> uwagi na syna???

I trzeba to było zrobić dwadzieścia lat temu!!!

Dzieci wychowuje się po to by je wypuścić w świat a nie po
to by siedziały pod spudnicą. Niektóre kwoki o tym
zapominają i potem cierpią - degenerując przy okazji swoje
dzieci. Rodzice winni wychowywać dzieci tak by w wieku lat
nadstu do dwudziestu paru wyszły z domu (a dać im jeszcze
kopa na drogę ;-)) ) a w sferze uczuciowej pozostały
przyjaciółmi. A jak słyszę że "On (ona) powinien (powinna)
.... bo przecież jestem MATKĄ" to nóż mi się w kieszeni
otwiera.

"Dobre mamusie" to najgorsze matki.

Pozdrawiam
Qwax