Re: Do XL - NTG

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Do XL - NTG
Date: Sat, 10 Oct 2015 07:07:15 -0500

news:mvaum2$dn1$1@dont-email.me...

> Krewetki bez głowy są zjadliwe - nawet smaczne gdy się je
> usmaży na patelni, albo zrobi po japońsku w cieście (tempura).
> W tych surowych, "koktailowych" nie gustuję...

Przepraszam - miałem na myśli tych "na zimno", bo one
nie są surowe tylko ugotowane...

Ale wiem, że Azjaci nie mają tego typu oporów - mój
kolega z Chin wcinał krewetki usmażone na patelni
w całości, z umiłowaniem lepszej sprawy przełamując
głowę od reszty tłowia i z oczami w słup i trzęsącymi
się uszami wysysał soki z głowy z pełną siłą ssania,
cmokając przy tym z radości - oni też nie powstrzymują
cielesnych odgłosów przy jedzeniu, więc chlipanie,
siorbanie, bekanie jest u nich oznaką smacznego jedzenia :-)