Re: Do XL - NTG

111. Data: 2015-10-10 14:38:33

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
news:561904a1$0$599$65785112@news.neostrada.pl...

> Powiadasz, że w czasie wakacji im ktoś internet zwija?

Może nie zwija, ale mają więcej ciekawszysch rzeczy do roboty.
A w szkole często niestety dzieci się nudzą...

112. Data: 2015-10-10 14:39:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-10-10 14:07, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Raki gotować po obraniu - dość wyrafinowany sadyzm.

:-) to już temat na psychologię

113. Data: 2015-10-10 15:27:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Oct 2015 18:23:18 -0500, Pszemol napisał(a):

> Czyż nie jest to oczywiste?

No właśnie jest, dlatego jaki sens ma Twój atak na żelatynę? Nawet nie
wesz, że jesz gorsze rzeczy.

> A dlaczego narzucasz mi kolejność?

Proponuję 3-]

> Niezdrowo się odżywiasz że musisz łykać witaminki?
> Kto dla Ciebie tak mizernie gotuje? ;-)

Samo życie, samo życie :->

114. Data: 2015-10-10 15:43:20

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie jest, dlatego jaki sens ma Twój atak na żelatynę?
> Nawet nie wesz, że jesz gorsze rzeczy.

Czemu wszystkie Twoje komentarze są takie przesterowane?
Gdzie "atak na żelatynę"? Raczej sugestia aby jej nie używać
czy czymś zastąpić...
Tam, gdzie wiem że sa ochłapy to ich nie jem - proste?
Tam gdzie nie wiem, to oczywiste że nie będę wybrzydzał.
W przypadku żelatyny sprawa jest oczywista: ochłapy i to
najgorszego sortu.

> Proponuję 3-]

Jasne... stąd tryb rozkazujący.

> Samo życie, samo życie :->

Ale pytam poważnie, bo o ile wiem zdrowe żywienie nie wymaga
wspierania się suplementami diety ani witaminkami w pigułkach.
Zażywasz "na wszelki wypadek" czy faktycznie masz awitaminozę??

115. Data: 2015-10-10 20:34:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Oct 2015 08:43:20 -0500, Pszemol napisał(a):

> Czemu wszystkie Twoje komentarze są takie przesterowane?
> Gdzie "atak na żelatynę"? Raczej sugestia

Przesterowujesz.

> [...]
> Tam gdzie nie wiem, to oczywiste że nie będę wybrzydzał.
> W przypadku żelatyny sprawa jest oczywista: ochłapy i to

I co, rozkaz wykonany?
:->
O czym Ty gadasz więc?

> Ale pytam poważnie, bo o ile wiem zdrowe żywienie nie wymaga
> wspierania się suplementami diety ani witaminkami w pigułkach.
> Zażywasz "na wszelki wypadek" czy faktycznie masz awitaminozę??

Ewidentnie to pierwsze. Wiek robi swoje.

116. Data: 2015-10-11 15:30:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ewidentnie to pierwsze. Wiek robi swoje.

Dozowanie witamin przy braku wiedzy czy ich potrzebujesz to:
- marnowanie pieniędzy!
- ryzyko przedawkowania (witaminy rozpuszczalne w tłuszczach)
- niepotrzebne obciążanie organizmu/nerek filtrowaniem witC
i innych rozpuszczalnych w wodzie, których przedawkowanie
niby nie jest groźne, ale niepotrzebnie wymaga od organizmu
pracy związanej z usuwaniem ich nadmiaru z organizmu.

117. Data: 2015-10-11 16:42:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Oct 2015 08:30:37 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
> niby nie jest groźne, ale niepotrzebnie wymaga od organizmu
> pracy związanej z usuwaniem ich nadmiaru z organizmu.

Atam.

118. Data: 2015-10-13 11:46:02

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Akurat wit C czlowiek potrzebuje zawsze, a jej zwiekszonej (i to konkretnie) dawki w
kazdym przypadku jakiegokolwiek "uszczerbku" na zdrowiu - czy to katar, czy goraczka,
siniak czy rana.

119. Data: 2015-10-13 14:01:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Akurat wit C czlowiek potrzebuje zawsze, a jej zwiekszonej (i to
> konkretnie) dawki w kazdym przypadku jakiegokolwiek "uszczerbku" na
> zdrowiu - czy to katar, czy goraczka, siniak czy rana.

Ile tej witaminy masz w kiszonej kapuscie, jablkach, pomaranczach?
Wybacz, ale ja wole sobie zjesc pyszna surówke z kapusty
niz lykac niepotrzebne mi do niczego pigulki.

120. Data: 2015-10-13 14:28:51

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ja nie lykam pigulek, bo zawieraja mikroskopijne ilosci wit C. Kupuje kwas
askorbinowy, czysty do analiz.
Oczywiscie trzeba jesc i kiszonki i owoce, ale w nich tez za wiele wit C nie ma. Z
pewnoscia za malo w przypadku np. przeziebienia.

Grzybobranie
Serdeczna prośba o pomoc!
Kombucha.
ogóreczki na ostro zrobione