Re: Do XL - NTG

291. Data: 2015-10-14 21:44:57

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1uk3ocqfym503.mmkk8a0k92g7$.dlg@40tude.net...
> [...]
binian-sodu-1-kg-witamina-c

> Podałam Ci link do BUFOROWANEJ formy witaminy C, czyli takiej, która nie
> podrażni Ci żołądka. No ale oczywiście moją winą jest to, że wmieszałam w
> akcję sód, o którym okazuje się, pomimo podstawowego przynajmniej
> wykształcenia, nie masz bladego... !

To jak to jest, XL, z tą witaminą C... musi tam być ta sól sodowa czy nie
musi?

292. Data: 2015-10-14 21:55:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
binian-sodu-1-kg-witamina-c

> Nie no, bez jaj, nie potrzebuję taryfy ulgowej.
> Możesz mnie poduczyć chemii. ;)

Myślę że w temacie soli niebędącej mieszaniną tylko związkiem
chemicznym, a więc preparatem ogólnie rzecz biorąc być moze
o innych właściwościach niż właściwości składników bazowych
chyba już wszystko zostało powiedziane...

A sprzeczka o to czy witaminą C jest sól czy kwas jest
bezprzedmiotowa i zdradza tylko nieznajomość chemii
u tego kto się mocno upiera przy swoim... :-)

293. Data: 2015-10-14 21:56:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 20:57:16 +0200, FEniks napisał(a):

> A tak, tak, peelingi kawowe, cukrowe itd. to znam, chociaż prawie w
> ogóle nie stosuję. Najbardziej potrzebuję nawilżenia, no i uszczelniania
> naczynek.

Jakich NACZYNEK? Możesz mnie wtajemniczyć (bo od dłuższego czasu z
przerażeniem zauważam ten termin non stop w reklamach kosmetyków), co to są
"NACZYNKA"?

Wiem, że są NACZYNIA i (drobne) NACZYŃKA krwionośne, ale NACZYNEK z
anatomii nie znam. Z jakiej dziedziny pochodzi ten termin?
Bo wg mnie to kolejny zakamuflowany dupochron reklamowy dla naiwniaczek, na
wypadek, gdyby chciały przyjść z pretensjami, że ich NACZYŃKA jak były
nieszczelne, tak pozostały. Wtedy odpowiedź niechybnie zabrzmi m.w. w tym
tonie: "Pani spada, my obiecaliśmy uszczelnić pani NACZYNKA, a nie NACZYŃKA
krwionośne! NACZYNKA ma pani uszczelnione i proszę udowodnić, że nie!"

No i tak to jest, kiedy się tak bardzo chce wierzyć we wszystkie bezedury,
w tym te na temat cudownych kremów z witaminą ce, która to przez sam fakt
posmarowania uszczelni NACZYŃKA KRWIO... upss, NACZYNKA pod skórą
(znamienne, że nikt tam nawet nie wspomni o ich krwionośności żadnej) :-D

PS. Uszczelniaczem NACZYŃ i naczyNIEK (a nie bliżej nieokreślonych obiektów
stworzonych na użytek reklamowego dupochroństwa - naczyNEK) jest RUTYNA, o
której pisałam do Ciebie niedawno, a ty odrzuciłaś bez zrozumienia. Działa
ona od wewnątrz, tzn musi być zażywana - najlepiej działa w towarzystwie
kasu askorbinowego, no ale nie sam kwas!

294. Data: 2015-10-14 21:57:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 20:58:24 +0200, FEniks napisał(a):

binian-sodu-1-kg-witamina-c

> Zwał jak zwał, w każdym razie jest tam dodatek sodu.

OMG.
A w wodzie jest "dodatek" wodoru 33333-D

296. Data: 2015-10-14 21:57:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 21:01 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> No chyba żartujesz!

Z głupców żartować nie wolno!

http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/wiadomos
ci/marka-krakus-poszerzyla-oferte-o-ogorki-kiszone,1
07312.html

Doniesienie o _nowym_ produkcie Krakusa pochodzi z listopada ubiegłego
roku - to był Krakusowy "hit" na święta :)

Wszystkim opatrzyły się słoiki z ogórkami Krakusa dostępne "od zawsze".
Ale dopiero od roku są to też ogórki kwaszone!
Co ciekawe, w materiałach producent chwali się, że ogórki w słoikach
"układane są ręcznie" :)

https://dodomku.pl/produkt/46093/5900397732872/Kraku
s_Ogorki_kiszone.html

W powyższym nie podano w składzie kwasu mlekowego, można chyba wierzyć...
W coś wierzyć trzeba...

--
Trefniś

295. Data: 2015-10-14 21:57:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

297. Data: 2015-10-14 21:57:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

298. Data: 2015-10-14 21:58:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 21:01:27 +0200, FEniks napisał(a):

> No chyba żartujesz!

No jeżeli sprzedaje, to to są PASTERYZOWANE ogórki kiszone! Czyli zero
wartości.

299. Data: 2015-10-14 22:00:16

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 21:57 Trefniś <t...@m...com> pisze:

Sorry - interia znów mnoży byty...

--
Trefniś

300. Data: 2015-10-14 22:00:32

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Jeśli dobrze zrozumiałam, osoby suplementujące wit. C wychodzą
> z założenia, że konieczna dawka tej witaminy jest znacznie wyższa
> od podawanej w oficjalnych źródłach.

Mam znajomego lekarza, który sam zażywa kwas askorbinowy w ilościach
kilogramowych. I jeszcze jakiś wybrany aminokwas, ale teraz mniejsza
o to. Kiedyś w długi, zawiły i naukowy sposób tłumaczył mi o co w tym
wszystkim chodzi. Nie chcę czegoś przekręcić w jego wywodzie, który
nawet był dość logiczny (dla kogoś, kto nie jest fachowcem od biochemii,
czyli na przykład dla mnie), więc przedstawię tezę w skrócie. Nie chodzi
o suplementację, czyli uzupełnianie niedoborów. To inne działanie tego
kwacha, nie jako witamina (czyli związek, który organizmowi jest do
życia konieczny, ale organizm nie umie sam go zrobić). Zresztą to jest
dziwna witamina -- tylko my z koleżanką świnką morską musimy ten związek
brać z zewnątrz, inne źwierzaki same go sobie robią w dowolnych ilościach.

--
Jarek

Grzybobranie
Serdeczna prośba o pomoc!