Re: Do XL - NTG

181. Data: 2015-10-14 01:49:26

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:slrnn1r2ek.rpm.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

> Więcej powiem -- ani trochę nie dziwię się, gdy na etykietach
> zdrowych i naturalnych produktów natrafie na "E"!

Ja też nie :-)

182. Data: 2015-10-14 01:51:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
> [...]

Bo prawdopodobnie grupowiczka z konserwowymi pomyliła kiszone.

Fascynujące :-)

:-)))))

> Ale nie rozróżniać smaku octu i zalewy z ogórków kiszonych, to już
> olbrzymia ułomność!
> Współczuć...

Czytanie ze zrozumieniem kuleje jak widzę i u Ciebie.

183. Data: 2015-10-14 02:50:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 01:51 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
>
> Bo prawdopodobnie grupowiczka z konserwowymi pomyliła kiszone.

W kontekście ogórków kiszonych jesteś _jedyną_ osobą, mówiącą o occie.
Nawet Jarosław S. próbował Ci bezskutecznie zwrócić na to uwagę - że
mylisz zasadniczo różne produkty.
Archiwum nie kłamie!

> Fascynujące :-)

Dla mnie fascynujące, jak poradziłeś sobie z tygodniowym zapasem jaj na
twardo!
Dało się to jeść w ogóle? Wątpię!

Ciekawe też, jakie miałeś oszczędności na tych jajkach...

> :-)))))

> Czytanie ze zrozumieniem kuleje jak widzę i u Ciebie.

Powtarzam - jesteś _jedyną_ osobą piszącą o occie w kontekście ogórasów
kiszonych, zatem ich nie rozróżniałeś. Kiedy już Krakus wprowadzi swoją
nowość w Jackowie, odżałuj te parę centów i porównaj...

--
Trefniś

184. Data: 2015-10-14 03:53:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W kontekście ogórków kiszonych jesteś _jedyną_ osobą, mówiącą o occie.
> Nawet Jarosław S. próbował Ci bezskutecznie zwrócić na to uwagę - że
> mylisz zasadniczo różne produkty.
> Archiwum nie kłamie!

:-) Ale ja nie kwestionuję faktu, że mówiłem o occie.
I skojarzenie to jest jak najbardziej uzasadnione, bo
w sklepach są generalnie dwa rodzaje ogórków:
kiszone i konserwowe, czyli te z octem właśnie.

Pomysł że ja tych dwu rodzajów nie rozróżniam jest już tylko Twój :-)

> Dla mnie fascynujące, jak poradziłeś sobie z tygodniowym
> zapasem jaj na twardo!
> Dało się to jeść w ogóle? Wątpię!
>
> Ciekawe też, jakie miałeś oszczędności na tych jajkach...

Kto mówił o tygodniowych zapasach?
I po co o jajkach na twardo tu, przy ogórkach?
Słabe masz argumenty merytoryczne to personalnych próbujesz?

Twoje wnioski są fascynujące.

185. Data: 2015-10-14 07:10:05

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-13 o 21:36, FEniks pisze:

> Nie radzę, serio. Po jednej łyżeczce tego kwasu (czysty do analiz)
> miałam niezły ból brzucha.
>
> I pytanie na marginesie - jak jeszcze można spożytkować 1kg kwasu
> askorbinowego?

Ewo, a po co Ci był ten cały zapas?
Zrób sobie tonik do buzi, czy inne mazidło.

--
B.

186. Data: 2015-10-14 07:18:20

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-13 o 23:25, FEniks pisze:

> Już pisałam, że z wodą.

Ewo, a po co w ogóle to zjadasz? Sorry, jeśli pytanko niedelikatne, w
takim przypadku pomiń.
Nie studiowałam wątku, bo zdominowany przekupim nudziarstwem w wielkim
rozmiarze, więc ewentualne czyjeś wyjaśnienia zajadania kwasu mi umknęły.
--
B.

187. Data: 2015-10-14 09:42:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 03:53 Pszemol <P...@p...com> pisze:

(...)
> Słabe masz argumenty merytoryczne to personalnych próbujesz?
(...)

Każdy zasługuje na tyle szacunku, ile go ma dla innych.

--
Trefniś

188. Data: 2015-10-14 10:41:55

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chlopie, czy Ty rozumiesz w ogole slowo pisane? :)
Wskaz mi choc jedno zdanie, w ktorym pisze pozytywnie o aptekach i medykamentach:-)
Tego wlasnie unikam, dzieki witaminie C.

Jezeli chodzi o moje zaniedbane zywieniowo dziecko, to zjada multum warzyw jak na
kilkulatka-brokuly, brukselke, fasole (kazda), marchewke, pietruszke, seler, szpinak
i pierdyliard innych, ktorych nie bede wymieniac. Slodycze od swieta, a do picia
dostaje tylko wode, bo do tego jest przyzwyczajony od niemowlaka. Odzywia sie zdrowo,
a chorowac zaczal w chwili kiedy musialam go poslac do zlobka, czyli w wieku 8
miesiecy.
Teraz, kiedy ma 5 lat, wychodzi z rozmaitych infekcji wylacznie na wit c, choc
jeszcze pol roku temu bylam stala klientka aptek.

Robmy swoje. Ty sobie wcinaj co chcesz i co Tobie sie wydaje, ze jest zdrowe, a ja
oprocz tego bede uzywala sprawdzonej na samej sobie metody, czyli wit C.

189. Data: 2015-10-14 10:52:41

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zwykle 1 plaska lyzeczke, ale jak czuje, ze mnie cos "bierze" to kopiasta lyzeczke na
szklanke wody. Taka porcja to ok 5 gram wit C

190. Data: 2015-10-14 14:15:42

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niestety w realiach to ne synonimy.
Konserwowych nie tykam, wiec nie dopisuj historyjek na podstawie wlasnych wyobrazen.

Grzybobranie
Serdeczna prośba o pomoc!
Kombucha.
ogóreczki na ostro zrobione