Re: Do XL - NTG

211. Data: 2015-10-14 16:25:40

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 01:41:55 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> Chlopie, czy Ty rozumiesz w ogole slowo pisane? :)
> Wskaz mi choc jedno zdanie, w ktorym pisze pozytywnie o aptekach i medykamentach:-)
Tego wlasnie unikam, dzieki witaminie C.

> Jezeli chodzi o moje zaniedbane zywieniowo dziecko, to zjada multum warzyw jak na
kilkulatka-brokuly, brukselke, fasole (kazda), marchewke, pietruszke, seler, szpinak
i pierdyliard innych, ktorych nie bede wymieniac. Slodycze od swieta, a do picia
dostaje tylko wode, bo do tego jest przyzwyczajony od niemowlaka. Odzywia sie zdrowo,
a chorowac zaczal w chwili kiedy musialam go poslac do zlobka, czyli w wieku 8
miesiecy.
> Teraz, kiedy ma 5 lat, wychodzi z rozmaitych infekcji wylacznie na wit c, choc
jeszcze pol roku temu bylam stala klientka aptek.

> Robmy swoje. Ty sobie wcinaj co chcesz i co Tobie sie wydaje, ze jest zdrowe, a ja
oprocz tego bede uzywala sprawdzonej na samej sobie metody, czyli wit C.

I tak trzymaj, Czepialskich nie słuchaj.

212. Data: 2015-10-14 16:26:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Od kiedy pije wit C, a do tego jeszcze zazywam -o zgrozo! - "kinon" czyli
> wit K2 jeszcze u dentysty nie bylam. Zapewne chodzi Ci o szkliwo, ktore
> kwas askorbinowy powinien zniszczyc? Nie zniszczyl - a nie pije go przez
> rurke.

Nie bylas u dentysy ale juz "wiesz" ze szkliwo masz w porzadku :-)
To lubie...

213. Data: 2015-10-14 16:31:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Wiesz, ja na przykład jakbym chciała zamiast cytrynianu magnezu żreć
> czekoladę, to pewnie miałbyś powód, żeby gadać, że grubaski zawsze
> znajdą wytłumaczenie.

Oczywiście, bo czekolada to bardzo kaloryczny sposób :-)
Lepiej jeść magnez w warzywach.

> Na razie sponsoruję przemysł farmaceutyczny kupując preparaty magnezu, ale
> to było ostatnie opakowanie - teraz nie bedę przepłacać i kupię cz.d.a.
> Kwas
> askorbinowy też sobie kupię.

A wiesz, że to zupełnie niepotrzebne suplementy przy zdrowej diecie?

> Może uda mi się i znaleźć alternatywę dla potasu.

A banany lubisz?

214. Data: 2015-10-14 16:31:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Powiedz mi tylko jedno - czytales cokolwiek na temat witamin?

Oczywiscie, wiele razy, uczylem sie tez o nich w szkole :-)

> O raporcie Klennera, ktory Ci polecalam, nie wspomne,
> bo z tego co piszesz widac, ze czytac Ci sie nie chcialo.

Wyciagasz nieuzasadnione niczym wnioski...

> Malo tego, nie czytasz nawet wypowiedzi, na ktore
> odpowiadasz, o czym swiadczy chocby to, ze tlumacze
> Ci jak krowie na miedzy, ze od aptek trzymam sie z daleka,
> a Ty dalej tokujesz, ze wole apteki niz zieleniak..

Jak nazwiesz sklep, który sprzedaje cytrynian sodu?
Jak nazwiesz sklep, który sprzedaje kwas askorbinowy?
Czy to sa zieleniaki?

> Malo tego, z uporem maniaka mi proponujesz zdrowy
> styl zycia i wlasciwe ubieranie sie, nie majac
> najmniejszegm pojecia jak jem, jak zyje i jak sie ubieram :-)
> Taka dyskusja do niczego
> nie prowadzi. Najpierw Przeczytaj co ktos pisze

No piszesz ze masz czeste przeziebienia, ze dziecko Twoje
ma je równiez, i ze musicie sie leczyc z infekcji chemikaliami
ze sklepów online, które ja nazywam aptekami i co Cie strasznie
najeza, nie wiem czemu :-) Ktos kto ma czeste przeziebienia
i infekcje cos musi robic zle: albo nie odzywia sie zdrowo
albo nie ubiera sie cieplo. Masz racje, nie znam Cie ale
wyciagam wnioski na podstawie tego co nam tu o sobie piszesz.

p.s. chcialbym zobaczyc jak wyglada szkliwo Twoich zebów
przy rutynowym piciu kwasów trzy razy dziennie od pól roku...
to nie moze sluzyc zebom! Idz do dentysty, niech ogladnie.

215. Data: 2015-10-14 16:33:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 14:19:20 +0200, FEniks napisał(a):

> Ano właśnie, to może być to.

Tylko uważaj, bo to w końcu kwaśne jest - żeby Ci skóra nie zlazła.

216. Data: 2015-10-14 16:36:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
> W dniu .10.2015 o 03:53 Pszemol <P...@p...com> pisze:
>
> (...)
> (...)
>
> Każdy zasługuje na tyle szacunku, ile go ma dla innych.

Zachowując się tak jak się zachowujesz okazujesz brak szacunku *dla siebie*.

217. Data: 2015-10-14 16:36:53

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 16:23 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Dnia Wed, 14 Oct 2015 01:34:42 +0200, Trefniś napisał(a):

(...)

> To nie ułomność - niby skąd mają ludzie wiedzieć, skoro nigdy prawdziwych
> nie jedli i/bo nie robili?
(...)

Oj tam...
Nawet, jeśli jedzą te kwaszone zalewane przemysłowym kwasem mlekowym, to
to jest zupełnie inny smak niż ogórki z octu!
A tu wyraźnie nasz "pszyjaciel" ich nie odróżnia.

--
Trefniś

218. Data: 2015-10-14 16:37:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 14:21:19 +0200, krys napisał(a):

> Na razie sponsoruję przemysł farmaceutyczny kupując preparaty magnezu, ale
> to było ostatnie opakowanie - teraz nie bedę przepłacać i kupię cz.d.a.

Ja korzystam właśnie.

> Kwas
> askorbinowy też sobie kupię. Może gdybym parę latwcześniej o nim wiedziała,
> babcia nie musiałaby zjeść zapasu ogórków kiszonych na dwa lata dla dwóch
> rodzin( bo takie miała zapotrzebowanie na nie przy raku).
> Może uda mi się i znaleźć alternatywę dla potasu.

Raczej nie.
To potas jest potrzebny.

> Zanim zaczniesz się czepiać - potas i magnez muszę uzupełniać sztucznie,
> ponieważ lekarz mi kazał:-> Nawet stosowne badania zlecił. Biorę leki, które
> wypłukują jedno i drugie.
> A skoro muszę uzupelniać, to przynajmniej nie dam zedrzeć z siebie skóry.

A ja bez badań uzupełniam - miewam tiki w oku i często jestem zmęczona,
także skurcze czasem się pojawiają, więc wtedy bez żadnych badań, za radą
lekarza, suplementuję sobie magnez i potas. Zwłaszcza, ze piję bardzo dużo
herbaty, która wypłukuje te substancje. Co najważniejsze - suplementacja
skutkuje.

219. Data: 2015-10-14 16:38:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 14:24:49 +0200, FEniks napisał(a):

> No właśnie, też tak pomyślałam, że na dłuższą metę mogą pojawić się
> problemy ze szkliwem.

Cza przez rurkę.

220. Data: 2015-10-14 16:41:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 14:25:34 +0200, FEniks napisał(a):

> Nie. Kwas askorbinowy jest chyba we wszystkich kremach do cery naczynkowej.

Tia. I tam jest napisane, że on działa wzmacniająco na te "naczynka"? -
przecież to kolejna ściema. On działa tam ewentualnie tylko jako KONSERWANT
i/lub jako zmiękczacz skóry. No daj spokój, naprawde wierzysz w to, ze jak
sobie posmarujesz skórę kwasem askorbinowym, to się od tego naczynia
wzmocnią? Przecież to byłaby rewolucja w medycynie :-D

Grzybobranie
Serdeczna prośba o pomoc!
Kombucha.
ogóreczki na ostro zrobione