Re: Do XL - NTG

201. Data: 2015-10-14 15:15:56

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 14:37, bbjk pisze:
> Znajoma farmaceutka poradziła kiedyś w rozmowie, że dobrze jest robić
> maseczki właśnie z wit C i wit E

A podpowiedziała, jak i z czego jeszcze te maseczki preparować? U nas
pojawiły się ostatnio sklepiki, gdzie można kupić różne specyfiki do
przygotowywania domowych kosmetyków, np. kolagen, kwas hialuronowy itd.

Ewa

202. Data: 2015-10-14 15:19:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 14:21, krys pisze:
> Kwas askorbinowy też sobie kupię. Może gdybym parę latwcześniej o nim
> wiedziała, babcia nie musiałaby zjeść zapasu ogórków kiszonych na dwa
> lata dla dwóch rodzin( bo takie miała zapotrzebowanie na nie przy raku).

Lekarze nie podpowiedzieli, że da się to łatwiej suplementować?

Ewa

203. Data: 2015-10-14 15:20:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 15:09, s...@g...com pisze:
> Od kiedy pije wit C, a do tego jeszcze zazywam -o zgrozo! - "kinon" czyli wit K2
jeszcze u dentysty nie bylam. Zapewne chodzi Ci o szkliwo, ktore kwas askorbinowy
powinien zniszczyc? Nie zniszczyl - a nie pije go przez rurke.

Jeśli dobrze zrozumiałam, zażywasz dopiero od pół roku, więc jeszcze
może być za wcześnie na niektóre skutki uboczne. Oby nie, ale na wszelki
wypadek uważałabym z tym. Może faktycznie pić przez rurkę.

Ewa

204. Data: 2015-10-14 15:30:47

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-14 o 15:15, FEniks pisze:

> A podpowiedziała, jak i z czego jeszcze te maseczki preparować? U nas
> pojawiły się ostatnio sklepiki, gdzie można kupić różne specyfiki do
> przygotowywania domowych kosmetyków, np. kolagen, kwas hialuronowy itd.

Nie, nie drążyłam tematu, z tego, co wspomniała, wystarczy zmieszać z
olejem arganowym, innym, czy nawet ze zwykłym kremem nivea, można też
smarować się samą E, bo tłusta. Na razie odkładam to "na później", w
internetach pewnie jest pińcet przepisów, teraz modne są kosmetyki zrób
to sam. Dobry jest peeling z przeparzonej kawy zmieszanej z odrobiną
płynu do kąpieli, świetne smarowanie po kąpieli wilgotnej skóry olejem
kokosowym, zamiast mleczkiem.
--
B.

205. Data: 2015-10-14 15:44:00

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Lekarze nie podpowiedzieli, że da się to łatwiej suplementować?

A po co, skoro chemia poszła? Lekarze mają swoje metody.
Babcia instynktownie zjadała całymi słojami ogórki i zapijała kwasem z nich.
Ja tą "dziwną" dietę skojarzyłam po fakcie, jak gdzieś dotarłam do
niekonwencjonalnych metod leczenia raka.

J.

www.kontestacja.com

206. Data: 2015-10-14 15:45:55

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Powiedz mi tylko jedno - czytales cokolwiek na temat witamin? O raporcie Klennera,
ktory Ci polecalam, nie wspomne, bo z tego co piszesz widac, ze czytac Ci sie nie
chcialo.
Malo tego, nie czytasz nawet wypowiedzi, na ktore odpowiadasz, o czym swiadczy chocby
to, ze tlumacze Ci jak krowie na miedzy, ze od aptek trzymam sie z daleka, a Ty dalej
tokujesz, ze wole apteki niz zieleniak..
Malo tego, z uporem maniaka mi proponujesz zdrowy styl zycia i wlasciwe ubieranie
sie, nie majac najmniejszegm pojecia jak jem, jak zyje i jak sie ubieram :-)
Taka dyskusja do niczego
nie prowadzi. Najpierw Przeczytaj co ktos pisze

207. Data: 2015-10-14 16:20:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> [...]
binian-sodu-1-kg-witamina-c

> No nie. _Kwas_askorbinowy_ to witamina C. W powyższym linku masz mieszankę
> kwasu z sodem.

to nie jest mieszanka, Ewa, to sól kwasu askorbinowego.
aczkolwiek witaminą jest sam jon askorbinianowy, nie sól ani kwas.

208. Data: 2015-10-14 16:23:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 01:34:42 +0200, Trefniś napisał(a):

> Od dawien dawna jadam wyłącznie kiszone w domu.
> Stąd nie znam skali zjawiska.
> Ale to wydaje się prawdziwe, co piszesz...

> Ale nie rozróżniać smaku octu i zalewy z ogórków kiszonych, to już
> olbrzymia ułomność!
> Współczuć...

To nie ułomność - niby skąd mają ludzie wiedzieć, skoro nigdy prawdziwych
nie jedli i/bo nie robili? To jest zupełnie to samo zjawisko, co np. z
szynką. Ostatnią DOBRĄ kupną szynkę jadłam za socjalizmu, jakieś 36-37 lat
temu. I to był naprawdę ostatni raz. Była Wigilia, szłam na zajęcia na
studiach (tak, w Wigilię się uczyło wtedy), godzina była senna, wszyscy już
w pracy, bo po 10-ej, miasto opustoszałe i ciche. W mijanym po drodze
sklepie mięsnym jakiś ruch, choć dziwnie pusto, więc coś mi się nie
zgadzało. Weszłam - okazało się, że przyłapałam panie sprzedawczynie
pośpiesznie "obliczające się" z tajnym transportem pięknej szynki.
Niechętnie mi sprzedały jedną, całą, około kilograma - więcej by nie
sprzedały, a i ja na więcej nie miałam pieniędzy. Miny miały złe.
W domu Mama zachwycona, bo na Święta szynki by nie było, gdyby nie ten mój
fart. Gdybym wtedy wiedziała, że to prawdziwe pożegnanie z szynką... 3333-|
Potem już jej długo nie było wcale, wiadomo dlaczego, a potem to... było
już to, co jest teraz.
Tak więc od tamtego czasu wyrosło już nowe pokolenie, a nawet i drugie -
nie mające pojęcia o tym, jak smakuje prawdziwa szynka, ogórki kiszone itp.

209. Data: 2015-10-14 16:24:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 02:50:59 +0200, Trefniś napisał(a):

> [...]
> Nawet Jarosław S. próbował Ci bezskutecznie zwrócić na to uwagę - że
> mylisz zasadniczo różne produkty.
> Archiwum nie kłamie!

> Dla mnie fascynujące, jak poradziłeś sobie z tygodniowym zapasem jaj na
> twardo!
> Dało się to jeść w ogóle? Wątpię!
>
> Ciekawe też, jakie miałeś oszczędności na tych jajkach...

> Powtarzam - jesteś _jedyną_ osobą piszącą o occie w kontekście ogórasów
> kiszonych, zatem ich nie rozróżniałeś. Kiedy już Krakus wprowadzi swoją
> nowość w Jackowie, odżałuj te parę centów i porównaj...

Nic dodać, nic ująć.

210. Data: 2015-10-14 16:25:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <b...@p...pl> wrote in message
> Aha :)
> Nie używam witamin, ani minerałów aptecznych, piję sporo wody mineralnej,
> jem dużo zieleniny, surowizny i owoców, chyba nie mam braków, nie
> chorowałam od kilkunastu lat, nie wiem, co to katar, więc nie przyszło mi
> do głowy, by się doładowywać, ale może to jest jakiś pomysł na niedobory.

Tylko jak można te niedobory mieć skoro zjedzenie jednej
zielonej papryki daje Ci półtorej dziennej dawki tej witaminy?
Przeciętna jedna sztuka pomarańczy to 70mg!
Brokuły, brukselka - generalnie warzywa i owoce pełne są wit C.
Niedobory może mieć ktoś to je tylko przetwarzane produkty
i zero zieleniny.

Grzybobranie
Serdeczna prośba o pomoc!
Kombucha.