Re: Do XL - NTG

351. Data: 2015-10-15 08:28:37

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 23:33, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Albo utlenianiem cukru przez solankę do peklowania?
> Albo błędną reakcją askorbinianu sodu z kwasem solnym w żołądku?
> Albo podnoszeniem pH przez słodzenie?
> Nie wiem czy to wciąż piątka, bardziej trójczynę na szynach przypomina.

I nie tylko chemii te brednie dotyczą, niestety.

Ewa

352. Data: 2015-10-15 08:31:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 23:50, Pszemol pisze:
> [...]
nko,haslo.html

> XL właśnie zniknęła autorytet Polskiego Wydawnictwa Naukowego :-)

Pozostaje mi mieć nadzieję, że chociaż w sądzie ten autorytet uszanują,
jak już tam pójdę procesować się z producentami kremów. ;)

Ewa

353. Data: 2015-10-15 08:35:43

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

Głupio by było, gdyby to ono w wieku
> kilku (nastu) lat wiedziało więcej od mamy 3-]]]

Ja tam mam świadomość, że moje dziecko jeszcze nastoletnie, w wielu
kwestiach wie więcej niż ja. I wcale mi nie jest głupio. Po prostu korzystam
z jego wiedzy, podobnie jak on korzysta z mojej "przyziemnej".

J.

www.kontestacja.com

354. Data: 2015-10-15 08:40:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-15 o 08:28, krys pisze:
> Najgorsza groźba u mnie w domu zawsze była"bo pójdziesz do szkolnej
> stołówki".

He he, u nas to samo. No i groźba musiała się w końcu wypełnić.
Przypadło akurat na czas reformy w szkolnych stołówkach. ;)

Ewa

355. Data: 2015-10-15 08:41:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Ja też to tak zrozumiałem... Jednak zażywanie łyżeczki kwasu askorbinowego
> trzy razy dziennie, ile taka łyżeczka ma gramów? 4-5gr? zamiast dziennej
> dawki 60miligramów to mi wychodzi 15000/60 = 250 razy wyższa dawka.
> Śmierdzi dużą przesadą na kilometr.

Opuść trochę, bo masz z czego. Łyżeczka to była dawka na cały dzień, to po
pierwsze. Po drugie, była mowa o serwowaniu tej dawki w stanach, kiedy coś
zaczyna sie dziać. Po trzecie, ta dzienna dawka 60 mg, jak pisała @, miała
dotyczyć minimalnej dawki, która zapobiega szkorbutowi.
J.

www.kontestacja.com

356. Data: 2015-10-15 08:46:27

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-15 o 08:22, FEniks pisze:

> Na szczęście tutaj wszystko zostaje zapisane czarno na białym,
> PaniPiątkozChemii.

Ewo, podziwiam, że Ci się jeszcze w ogóle chce.
Choć zobaczywszy merytoryczny argument o piątce z chemii oplułam kawą
monitor, porcja zabawy w deszczowy poranek :D
--
B.

357. Data: 2015-10-15 08:52:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-15 o 08:41, krys pisze:
> [...]
> to po pierwsze. Po drugie, była mowa o serwowaniu tej dawki w stanach,
> kiedy coś zaczyna sie dziać. Po trzecie, ta dzienna dawka 60 mg, jak

No niezupełnie. @ tu gdzieś pisała, że łyżeczkę zażywa profilaktycznie,
w "stanach" dawkę zwiększa.

Ewa

358. Data: 2015-10-15 08:53:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-15 o 08:35, krys pisze:
> [...]
> kwestiach wie więcej niż ja. I wcale mi nie jest głupio. Po prostu korzystam
> z jego wiedzy, podobnie jak on korzysta z mojej "przyziemnej".

No dokładnie, dokładnie.

Ewa

359. Data: 2015-10-15 09:05:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-15 o 08:46, bbjk pisze:

> Ewo, podziwiam, że Ci się jeszcze w ogóle chce.
> Choć zobaczywszy merytoryczny argument o piątce z chemii oplułam kawą
> monitor, porcja zabawy w deszczowy poranek :D

Czasem też muszę sobie podnieść ciśnienie, kiedy to zewnętrzne tak
drastycznie spada. ;)

Ewa

360. Data: 2015-10-15 09:12:43

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-15 o 09:05, FEniks pisze:

> Czasem też muszę sobie podnieść ciśnienie, kiedy to zewnętrzne tak
> drastycznie spada. ;)

Inne niestety rzeczy podnoszą mi w internetach, a tutaj to najwyżej
jakiś tam zabawny przyczynek socjologiczny, na jaki w normalnym życiu
pewnie nie trafiłabym.
--
B.

Grzybobranie