Re: Do XL - NTG

361. Data: 2015-10-15 09:12:50

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> A na wschodnich kresach wciąż mówi się kwaszenina na wszelkie kiszone
> warzywa i grzyby. "Kwaszenina" to archaizm, występujący czasem w starych
> przepisach,a obecnie w niektórych miejscowościach Podlasia i po drugiej
> stronie granicy. Wciąż żyje.

Takie były wnioski z dyskusji. Poza tym na ogórki określonej wielkości
mówi się "kwaszeniaki". Trzeba niezłomnej wiary w izotropowość kultury
i języka, by na podstawie nieco odmiennej nazwy użytej przez kogoś,
budować demaskatorskie teorie dotyczące technologii produkcji żywności.

--
Jarek

362. Data: 2015-10-15 09:17:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-15 o 09:12, bbjk pisze:

> Inne niestety rzeczy podnoszą mi w internetach

Te inne to wręcz o zawał mogą przyprawić. Tu przynajmniej zabawnie bywa.

Ewa

363. Data: 2015-10-15 09:17:53

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i języka, by na podstawie nieco odmiennej nazwy użytej przez kogoś,
> budować demaskatorskie teorie dotyczące technologii produkcji żywności.

Daleko szukasz, wystarczy piątka z chemii.
--
B.
I oto idą, zapięci szczelnie,

364. Data: 2015-10-15 09:19:59

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-15 o 09:17, FEniks pisze:

> Te inne to wręcz o zawał mogą przyprawić. Tu przynajmniej zabawnie bywa.

Fakt, tu zabawa, a tam "_dezynteria_".
--
B.

365. Data: 2015-10-15 09:26:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-15 o 09:19, bbjk pisze:

> Fakt, tu zabawa, a tam "_dezynteria_".

Brońmy się przed tą plagą. Będzie okazja 25.10.

Ewa

366. Data: 2015-10-15 09:42:01

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> He he, u nas to samo. No i groźba musiała się w końcu wypełnić.
> Przypadło akurat na czas reformy w szkolnych stołówkach. ;)

U mnie wypadło wcześniej, ale reforma zabolała ;-)

J.

www.kontestacja.com

367. Data: 2015-10-15 09:43:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No niezupełnie. @ tu gdzieś pisała, że łyżeczkę zażywa profilaktycznie,
> w "stanach" dawkę zwiększa.

Ale płaską, a w stanach czubatą. Kłócić się nie będę, @ sama potwierdzi lub
zaprzeczy, jak zechce.

J.

www.kontestacja.com

368. Data: 2015-10-15 09:48:57

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 22:00, Ikselka pisze:

> O przepraszam, z chemii miałam piątkę.

Ja z chemii nieorganicznej miałem słabe trzy, z organicznej PIĘĆ, z
technologii mat. wybuch. tez PIĘĆ. Nawet prokurator to docenił :)
pozdr
Stefan

369. Data: 2015-10-15 10:02:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Ja z chemii nieorganicznej miałem słabe trzy, z organicznej PIĘĆ, z
> technologii mat. wybuch. tez PIĘĆ. Nawet prokurator to docenił :)

Też mógł zaproponować piątkę.

--
Jarek

370. Data: 2015-10-15 10:18:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-15 o 09:43, krys pisze:

> Ale płaską, a w stanach czubatą. Kłócić się nie będę, @ sama potwierdzi lub
> zaprzeczy, jak zechce.

Aż sprawdziłam - moja płaska łyżeczka kwasu askorbinowego waży 4g
(płaściutka!), czubata - 8g.

Ewa

Grzybobranie
Serdeczna prośba o pomoc!