Re: Dzieci i Biblia

From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dzieci i Biblia
Date: Sun, 17 Aug 2014 07:03:46 +0200

glob wrote:

> Pismo święte i dzieci. Zobaczcie jak głupim ludziom można wmówić że
> psychopatyczny bożek jest dobry, a gdy zajżycie do tej księgi, horroru
> który się ostał z wielu pism prymitywnych plemion:

> http://biblia.pismo-swiete.pl/dzieci.html

A oprócz katowania Biblią wysłać do Afryki i zarazić Ebolą.

Liceum Salezjańskie znajduje się na Wrocławskich Mikołajkach jakiś niecały
kilometr od mojego bloku. W parafii Xtusa Króla gdzie leżą sobie
bezużytecznie moje tzw. metryki chrztu, i gdzie lata temu chodziłem
na Wielkanoc święcić z przeproszeniem jaja. Parafia leży na skrzyżowaniu
ul. Czarnieckiego (której ostatni odcinek przemianowano na ul. Salezjańską)
i Młodych Techników, po drodze jest ul. Poznańska z widokiem na Sąd o
którym już pisałem, gdzie sądzono niedawno reż. Grzegorza Brauna. Takie
skandale historyczne prawie na moim podwórku, to się w pale nie mieści.

Z ostatniej chwili - dzisiaj wszedł news, że powraca do Polski jedna
dziewczyna, która tam pozostała, podejrzana o złapanie tego śmiertelnego
choróbska ale został zdjęty z natu. Cenzura działa.

Niech się ten ksiądz Babiak modli, żeby dziewczęciu nic się nie stało, bo
inaczej będzie zasiadał w "galerii osobistości" z tym towarzyszem ze
"służb": http://pl.wikipedia.org/wiki/Bonifacy_Jedynak
Też, jak czytam ze źródeł, zaczęło się od próby zatuszowania skandalu.

--
????
???