Re: Dziś rocznica Fatimy

Data: 2017-10-22 01:28:45
Temat: Re: Dziś rocznica Fatimy
Od: XL <i...@g...pl>

<j...@o...pl> wrote:

> ikselkus, zeby w ludzkim mozgu moc stymulowac zapachy czy smaki,
> potrzebna jest daleko idaca wiedza, czy umniejetnosc.
> oczywiscie to o niczymm nie przesadza,
> ale daje duza doze prawdopodobienstwa.
> wie, ze brzmi to troche matematycznie, ale tak to wyglada.
>
> jednak, jak juz mowilem, nie daje to pewnosci.
> przepraszam.
>
> ikselkus, miedzy innymi dlatego, opisujac rozne rzeczy,
> staram sie nie opisywac np. snu w ktorym poczulem smak
> potraw; bo wiem, ze ktos pozniej moze to wykorzystac,
> by ludzi zniewolic

E tam :-)

> - wiec miomo swej dziecinnosci, potrafie
> myslec bardzo rozsadnie, zauwaz:)

Mimo??? Właśnie DZIĘKI niej. Po prostu patrzysz i widzisz. Bez tej całej
niby-dorosłej ,,interpretacji", mielącej rzecz i formującej ją na zupełnie
inne kopyto, po czym juz nigdy rzecz ta nie jest tym, czym była i miała
być.
Gdybyśmy wszyscy, dorastając biologicznie, zachowywali jednak w sobie
tę cudowną ,,dziecięcą" prostotę i trafność postrzegania oraz naturalną
konsekwencję... Aż dech zapiera.

> kocham cie,
> jacek

Dzięki.
Jacku, tyle lat już się tu spotykamy i wymieniamy myśli - na
pl.hum.poezja i tutaj - i dobrze się rozumiemy, bez konfliktów pomimo
pewnych różnic w widzeniu świata. Jesteś cudownym człowiekiem. Takich ludzi
jak Ty po prostu trzeba kochać jako niemal nieskażonych Złem wśród tylu
miliardów nas na tej Ziemi. Chciałabym taka być jak Ty. Serio.
To niesamowity paradoks, wręcz chichot Pana Boga (sorry za zapożyczenie -
ale jest w nim pewna analogia), że w tym tyglu Zła (internet) mogłam
spotkać kogoś tak Dobrego! Dla mnie to swego rodzaju Boska przewrotność ;-)

--
XL