Re: Dziś w Trójce o DO (loooong)

Data: 2003-10-15 22:05:40
Temat: Re: Dziś w Trójce o DO (loooong)
Od: "Rukasu" <r...@a...net>

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bmk8d4$94v$1@news.onet.pl...

> Celiakia jest dowodem na nieprzystosowanie genetyczne człowieka do
> jedzenia zboża właśnie z powodu glutenu, który organizm traktuje jak
> truciznę.

Skoro tak uważasz... Ale w takim razie - jak rozumiem - np.
adrenoleukodystrofia (ADL) jest dowodem na to, że człowiek jest
nieprzystosowany genetycznie do spożywania tłuszczów? ;->>>

Hm... Czyli ani zboża, ani tłuszczów. Co zostaje? Warzywa i owoce? :-(

> Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Wśród optymalnych to się ZDARZA
> i to nader często! Inna sprawa, że Ty tego nie przyjmiesz do wiadomości.

Hm... Rozmawiasz sama ze sobą? Na to ziółek niestety nie ma, są za to
psychotropy. :-P

> Cytuję post z grupy dyskusyjnej dieta.optymalna.ogloszenie:

Dzięki, zamierzam się skontaktować z autorem i porozmawiać o konkretach.

Niestety większość artykułu to bełkot, a niektóre podawane przez autora tezy
(np. że zapadalność na cukrzycę I rodzaju związana jest z dietą - czemu
zaprzeczają zresztą nawet przedstawiana przez samego autora fakty) są po
prostu z gruntu fałszywe. Niemniej będę musiał z człowiekiem pogadać.

Hm... Intrygujące. Naprawdę intrygujące. Redukcja spożycia cukru do tak
niskiego poziomu? Hm... :-|

> Mam tu wrzucić inne przykłady?

Tak. Jeśli jakieś masz, to chętnie.

> A w ogóle to czy jest coś, co z publikacji optymalnych przeczytałeś?
> Nie wiem, co znasz, czego nie znasz...

Niewiele. Przejrzałem kilka stron w I-necie, kilka razy miałem w ręku
książkę Kwaśniewskiego.

Rukasu