Re: Dziś w Trójce o diecieKwaśniewskiego (loooong)

From: "Rukasu" <r...@a...net>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dziś w Trójce o diecieKwaśniewskiego (loooong)
Date: Wed, 15 Oct 2003 18:19:31 +0200
<bmgj3d$7ef$1@nemesis.news.tpi.pl> <bmglce$n8h$1@news.onet.pl>
<bmgmkj$5h$1@atlantis.news.tpi.pl> <bmgr37$k5p$1@inews.gazeta.pl>
<bmgvpj$o4h$1@news.onet.pl> <bmhc5l$nmq$1@atlantis.news.tpi.pl>
<slrn.pl.booenv.197.michal_@unique_mike.computer>
<bmhlqh$dek$1@atlantis.news.tpi.pl>
<slrn.pl.booq3q.1fr.michal_@unique_mike.computer>
<bmirhj$5rt$1@atlantis.news.tpi.pl>
<slrn.pl.boq4io.194.michal_@unique_mike.computer>
<bmj9rl$sr$1@inews.gazeta.pl>
<slrn.pl.boqjmb.662.michal_@unique_mike.computer>

Użytkownik "Mike" <m...@s...net-nospam> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.boqjmb.662.michal_@unique_mike.computer

> Widzisz- o ile bioenergoterapeutyka, wiara itd. ma mgliste uzasadnienie
> w nauce (oczywiście przyjmuję do wiadomości fakty uzdrowień itd), o tyle
> DO jest mocno osadzona w wiedzy biochemicznej.

Od ponad tygodnia staram się o takim naukowym uzasadnieniu przekonać - i jak
na razie bezskutecznie. Żaden wiarygodny biochemiczny argument się na grupie
nie pojawił. Zachęcam: podzielisz się jakimś?

A bioenergoterapia też ma uzasadnienie: biopole, które jest naukowo
wykrywalne i mierzalne.
(...tylko co z tego?)

> I np. wyleczenia z cukrzycy, bliskie 100% pacjentów, wskazują raczej na
> działanie diety ubogowęglowodanowej a nie placebo, he he :-)

Wiesz, tak naprawdę to ci ludzie nie są wyleczeni - po prostu częściowo
wyeliminowano u nich za pomocą DO źródło problemu. Analogicznie nie jest
wyleczony człowiek chory na fenyloketonurię, który unika np. aspartamu, albo
chory na celiakie który jest na diecie bezglutenowej.

Jeśli chodzi o chorych na cukrzycę I rodzaju, to wyleczeń - niestety - brak.
:-(

> Ile lat? Niektórzy stosują tę dietę 30 lat... Niektórzy 10, 5, 4. Ich
> samopoczucie i zdrowie jest coraz lepsze. I co? Kiedy będą te negatywne
> efekty?

Znałem ludzi, którzy uwalali się do nieprzytomności (wódka) przez ponad 50
lat, a okresy trzeźwości praktycznie im się nie zdarzały. Znam ludzi, którzy
przez ponad 50 lat palili papierosy po kilka paczek dziennie. Znam ludzi,
którzy przez kilkanaście lat wąchali kleje i rozpuszczalniki.

Ale to nie znaczy, że uznam iż alkohol, papierosy, kleje, czy
rozpuszczalniki są zdrowe. Mam nadzieję, że ty też nie. :-(

Rukasu