Re: Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego

Data: 2003-10-15 22:23:16
Temat: Re: Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego
Od: Mike <m...@s...net-nospam>

Our newsgroup friend Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:
> Masz inne? Sprawdz.
Sprawdzę w bibliotece, w domu nie posiadam :-( Niemniej patrzyłem na tę
siedemset którąśtam stronę :-)

> Albo rozlegla wiedze autorow BH, ktora niekoniecznie w calosci musiala
> znalezc sie w owym podreczniku, bo przeciez on stricte odzywiania i
> dietetyki nie dotyczy.
Wiedzę niepewną(na ten li tylko temat, bo nie do końca wiadomo, co
powoduje miażdżycę a już na pewno jest musi być to cholesterol (i jego
odmiany fleksyjne- cholesterorze ;-)))))
i przede wszystkim negowaną doświadczeniem, jeżeli
rzeczywiście taką wiedzę...

> Kompromituje sie rowniez takimi jak najbardziej z dieta, biochemia czy
> fizjologia zwiazanymi.
Hmmm, jak dla mnie jest niepoważny dlatego, że przypisuje diecie zbawczą
moc, tj gdyby wszyscy się tak odżywiali, nie byłoby wojen, chorób itd.
Gość przesadza. I zbytnia pewność siebie na takim gruncie wskazuje, że
Kwaśniewski do końca poważny nie jest... Niemniej jednak nikt od niego
tego nie wymaga. Nie on jeden zna zasady DO, on jest stworzył, ale
później inni wzbogacili. On zapoczątkował w zasadzie temat. Ale nie ma
monopolu na wiedzę.

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.