Re: E.celebritii

Subject: Re: E.celebritii
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<590c54b5$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<590c66c4$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<590c926f$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Fri, 5 May 2017 23:37:32 +0200

W dniu 05.05.2017 o 16:55, Ikselka pisze:

> Cytat był ilustracją Twojego uśmiechania się - do chamstwa Bluzgacza.

To akurat był uśmiech do innego chama. No niestety.

> Przez
> cały okres bytności tego CHAMA w grupach nie zdarzyło się, abyś go potępiła
> ani chciała wyganiać.

I to dlatego właśnie wrzuciłaś link do wątku o chamstwie Bluzgacza, w
którym to wątku wzięłam Twoją stronę? Zabolało, że na chamstwo nie
odpowiedziałam chamstwem? Nie każdy ma tę łatwość chamienia, którą Ty
prezentujesz.

PS: Naprawdę nie musisz sobie strzelać w kolano, nie jest mi to do
niczego potrzebne.

Ewa