E.celebritii

221. Data: 2017-05-11 08:07:12

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> każą rodzić także
> chore dzieci.

Jak chore, to nie chcą i nie mają prawa żyć? To pozabijaj też wszystkie
dzieci w szpitalach.
:-O

222. Data: 2017-05-11 09:53:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2017 o 00:52, Animka pisze:

> A skąd oni mogli wiedzieć, że będzie jakieś 500+.

To po pierwsze. Poza tym jeszcze zamiast mózgu w głowie musieliby mieć
sieczkę w rozmiarze XL. A to dość trudny warunek do spełnienia.

Ewa

223. Data: 2017-05-11 09:54:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.05.2017 o 22:31, Ikselka pisze:

> Niektórzy to nawet jakby specjalnie czekali całe lata na te 500+.

Jakby.

Ewa

224. Data: 2017-05-11 10:33:05

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-11 o 09:54, FEniks pisze:

> Jakby.
>
> Ewa

I dlatego tylu rudych....
zardzewiało...
pozdr
Stefan

225. Data: 2017-05-11 13:22:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Jakby.

Wątpisz? To popatrz wokoło - roi się od kobiet z dziećmi w wózkach. Nieraz
spacerują wręcz grupami. Za PO trudno było spotkać matkę z dzieckiem.
Chcesz z tym dyskutować? Wątpię.

226. Data: 2017-05-11 13:28:52

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-11 o 13:22, Ikselka pisze:

> Wątpisz? To popatrz wokoło - roi się od kobiet z dziećmi w wózkach. Nieraz
> spacerują wręcz grupami. Za PO trudno było spotkać matkę z dzieckiem.
> Chcesz z tym dyskutować? Wątpię.

Wierzysz GUS-owi?

Główny Urząd Statystyczny podsumował 2016 rok pod względem ruchu
naturalnego i migracji ludności. Przedstawiono dane ogólne o liczbie
urodzeń, zgonów, nowo zawartych małżeństw, orzeczonych rozwodów i
separacji oraz ogólnego salda migracji na pobyt stały, a także
współczynniki w tym zakresie.
o W ubiegłym roku zarejestrowano ponad 382 tys. urodzeń żywych - prawie
13 tys., więcej niż rok wcześniej.

o Mimo to rok 2016 był piątym z kolei, w którym odnotowano spadek liczby
ludności w naszym kraju.

o Optymalnie w danym roku na 100 kobiet w wieku 15-49 lat powinno
przypadać średnio 210-215 urodzonych dzieci, tymczasem obecnie jest to
ok. 130 urodzeń.
http://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczen
stwo/demografia-w-polsce-w-2016-przyrost-naturalny-l
iczba-polakow-maleje-w-ktorych-regionach-najbardziej
,91593.html

pozdr
Stefan

227. Data: 2017-05-11 13:42:44

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2017 o 08:07, Ikselka pisze:

> Jak chore, to nie chcą i nie mają prawa żyć? To pozabijaj też wszystkie
> dzieci w szpitalach.
> :-O

A tak naprawdę, to po chuj nam chore dzieci?

--
Wiesiaczek (dziś z Sharm El Sheik - Egipt)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

228. Data: 2017-05-11 14:04:07

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> A nie... to w takim razie nie będę psuł rozrywki :-)

> :-)))
>
> Tylko wiesz, gdybys nie karmiła to nie byłoby czego potem "w ime zasad"
> prostowac...

Ale wiesz. Granice absurdu lub zakłamania, tudzież chamstwa sa czasem tak
przekroczone, że w imię zasad warto nawet nakarmić. Że nie ma co liczyć na
refleksję, to wiem, nadzieja jednak umiera ostatnia.

J.

www.kontestacja.com

229. Data: 2017-05-11 14:44:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...priv.pl> wrote in message

> Ale wiesz. Granice absurdu lub zakłamania, tudzież chamstwa sa czasem tak
> przekroczone, że w imię zasad warto nawet nakarmić. Że nie ma co liczyć na
> refleksję, to wiem, nadzieja jednak umiera ostatnia.

Pisała już, że zasiewa ziarenko i czeka na wzrost roślinki...
Gdyby nie Wasze odpowiedzi ziarenko by uschło i to bez
przekraczania żadnych granic absurdu...

230. Data: 2017-05-11 15:20:16

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-11 o 08:07, Ikselka pisze:

> Jak chore, to nie chcą i nie mają prawa żyć? To pozabijaj też wszystkie
> dzieci w szpitalach.

Przeinaczyłaś mojego posta wycnająć poprzednie odpowiedzi.
Czekałaś na jakąś pożywkę, więc ciesz się ze swojego talentu.
Bez odpowiedzi.

--
animka

Zaklęte rewiry.