Re: Egzaltowana kobieta

From: Marek <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Egzaltowana kobieta
Date: Sun, 20 Aug 2006 10:13:56 +0200

Immon napisał(a):

> Niech się od Piotrusia odpieprzy jego matka
Czesto ja jak slysze to mam ochote powiedziec 'odpieprz sie od niego
kobieto'. Ale tak naprawde odpieprz sie od mnie powinien powiedziec maly
do mamy, ale narazie nie mowi

> Uznać to on sobie może, ale jeśli matka decyduje o wszystkim to może nie
> mieć możliwości wyboru bo matka zadecyduje co i kiedy synek ma robić. Matka
> może go wręcz nie dopuścić do koleżków, wujków i "niedobrych" programów
> telewizyjnych.
Mama stara sie jak moze by zycie jej syna stalo sie lepsze. Oczywiscie
wybiera mu koleżków, wujków i programy telewizyjne. Maly kombiunje jak
obejsc te zakazy. Tak sie bujaja cale zycie. On ja prosi 'Mamo moge,
prosze, moge', ona 'nie,nie,nie, no dobrze'. A zakazow ma mnostwo.