Re: Empatia w obrzezku??

Data: 2005-01-19 21:16:52
Temat: Re: Empatia w obrzezku??
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

W takim razie pokaż mi swoją odpowiedź na moje pytanie
co znaczy zapis [10/3] albo zapis [10] albo zapis [x].
Co to za działanie matematyczne jest miedzy 0,(3) a tym
[10/3] - jak nie ma * ani kropki to znaczy że jest tam mnożenie?

Ty zacząłeś niemerytoryczną rozmowę ze mną, Ty zacząłeś
ataki personalne na moją osobę tylko dlatego że zadałem parę
"trudnych" pytań. To ty wybierasz pojedyncze słowa z moich
wypowiedzi i resztę wycinasz podczas gdy jak nie potrzeba
to cytujesz całość wypowiedzi i teraz Ty się dziwisz jak się
odwdzięczam Tobie tym samym ?

Jestem gotowy zapomnieć wszystko co zrobiłeś negatywnego
w moim kierunku jeśli od tej pory zaczniesz się zachowywać
tutaj jak normalny dyskutant: jasno klarować swoje tezy,
wnioski i pytania i nie wyzywać nikogo od trolli, oszołomów.
Po prostu zachowuj się na poziomie i kulturalnie...