Re: Forma na szarlotkę

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: Forma na szarlotkę
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sun, 22 Jan 2012 20:34:47 +0100

Dnia Sun, 22 Jan 2012 14:07:36 +0100, Kapsel napisał(a):

> Otóż, te 5 szarlotek ma powstać jednego wieczora, co dla mnie będzie DUŻYM
> wyczynem (jestem generalnie jednozadaniowy).
> Stąd pytanie - czy mogę sobie np. obrać jałbka i podpiec dzień wcześniej i
> nic im nie będzie złego? Albo ciasto kruche dzień wcześniej i do lodówki
> (bo nie wiem czy z ciasta z zamrażarki potem coś uda mi się uformować ;)

Jak najbardziej.
Ciasto kruche/półkruche/śmietanowe/itp robię hurtowo i zamrażam w
porcjach,kiedy mam np dużo jajek/tłuszczu/śmietany do zagospodarowania.
Jabłka mam w słoikach - na zimę robię tego multum i po prostu czekają na
swoją kolej. Tak więc tym bardziej możesz przesmażyć jabłka tylko kilka dni
wcześniej i do lodówki, byle nie za długo, bo popleśnieją.
--
XL