Re: Galaretki - plusy i minusy

Data: 2002-12-10 14:36:15
Temat: Re: Galaretki - plusy i minusy
Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl>

Użytkownik Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:at2g4n$8v7$...@n...tpi.pl...

> Z tego, co piszesz można by się domyślić, że każde białko roślinne jest
> pełnowartościowe. Czy aby nie "przeginasz" w drugą stronę? :-)

Przecież nie napisałem, że każde ale, że należy zapomnieć o dotychczasowym
podziale.
Prawdopodobnie człowiek ma w sobie ruchomą 'pulę' aminokwasów,
dodając do niej nowe z posiłku nie musisz za każdym razem wrzucać
kompletu. Niepełna pod względem białka może być dieta monotonna.

> Chodzi ogólnie o to co jeść aby zaspokoić brakujące białko pełnowartościowe
> w diecie.

To tradycyjny sposób myślenia.

> Produkty zbożowe i warzywne nie są idealnym źródłem w
> przeciwieństwie do mięsa (zwłaszcza chudego lub np drób) niektórych ryb
> (tuńczyk?), nabiału (serek wiejski, jaja).

Jesteś uparty i nawet liczby do Ciebie nie przemawiają.
Jak znajdę na to jakieś lekarstwo to Cię uleczę ;).

pozdrawiam Chaciur