Re: Gdy żona lesbą się okaże...

Data: 2019-12-16 17:04:08
Temat: Re: Gdy żona lesbą się okaże...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2019 14:47:57 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
Lesia. Z tematem wiele razy stykamy się na warsztatach tantrycznej pracy nad
związkami miłości, a wyłudzanie dzieci w opisany sposób jest całkiem poważnym
społecznym problemem.

artystycznego (chałupniczo). Myślę o założeniu wydawnictwa popularyzującego
literaturę fabularną tworzoną w epoce Edo, kulturę samurajską, ninjutsu, filozofię
yin-yang etc.

> No, no. I jak w tym wszystkim znajdujesz czas na grupy :-)

Nie zawsze mam sprzyjający czas na aktywności. Grupy to wypełniacz pomiędzy jedną
okazją a drugą.