Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Wed, 25 Feb 2015 17:58:39 +0100
Subject: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<mc4qu9$i86$1@mx1.internetia.pl> <o...@t...home>
<7y0llf4po5om.mhxvhrzbcv0h$.dlg@40tude.net>
<o...@t...home>
<54e6036f$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
<54e727e7$0$2208$65785112@news.neostrada.pl> <mc7nio$69v$1@dont-email.me>
<54e83a78$0$2203$65785112@news.neostrada.pl> <mca64e$v67$1@dont-email.me>
<54e8a19d$0$14678$65785112@news.neostrada.pl>
<mca8si$b7t$1@dont-email.me> <54e9bf52$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
<mcd0ph$61p$1@dont-email.me> <54eb303a$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
<mcfhkq$3vs$1@dont-email.me> <54ec4e56$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
<mci5lr$vu0$1@dont-email.me> <54ed9b1b$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
<mckhlj$eck$1@dont-email.me> <54edf615$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
<mcktf2$v8q$1@dont-email.me>

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Pokaż mi że są. Na razie Twój dr bzdurnie i bezsensownie porównuje
> ilość aluminium z ADI dla aluminium - chyba zgodzisz się że to pomyłka?
> Z tego że coś jest powyżej ADI nie wynika wcale że jest powyżej dawki
> toksycznej, nie ma sensu mylić ze sobą tych dwu limitów.

"mój " dr. nie tylko to pisał, ale nie mam zamiaru streszczać Ci lektury z
paru lat, ani studiować medycyny na potrzeby grupy dyskusyjnej.

Poza tym on napisał, że "dopuszczalna dzienna dawka aluminium wynosić może
maksymalnie 25 mcg [...] w szczepionkach może być 10 do 20 razy
więcej aluminium, czyli od 1000 do 2000 %"
Może ja inaczej rozumuję, ale nie widzę tu pomyłki.

> Choroba dziecka to napewno tragedia dla każdego rodzica.
> Silnie emocjonalne przeżycie. Tak samo silne emocje rodzicielskie
> wywołuje chęć obrony dziecka przed niebezpieczeństwem.
> Łatwo wpaść w pułapkę podejmowania pochopnych decyzji
> i doszukiwania się związków przyczynowo-skutkowych tam
> gdzie ich nie ma. Teksty podpisane nazwiskiem z tytułem doktora
> wyglądają wiarygodnie, nawet jak - jak widać - sa totalnie błędne
> gdy się je zweryfikuje i przemyśli co tam właściwie napisane.

http://www.vitanatural.pl/zgony-po-szczepieniach-pro
f-maria-dorota-majewska-
neurobiolog

Czy VAERS jest już wystarczająco wiarygodny?

> Podsumowując temat zapytam: czy z perspektywy tej rozmowy
> lepiej rozumiesz co to jest ADI, do czego się go używa i dlaczego
> ten doktor NIE POWINIEN go używać w ocenie szkodliwości
> jednorazowej szczepionki czy dalej masz jakieś wątpliwości?

Jeśli chodzi o Jaśkowskiego nie mam wątpliwości.
ADI nie ma tu nic do rzeczy.
Był czas, że zagłębiałam się w temat, i wtedy trafiłam na paru takich
niepoprawnych.

J.

www.kontestacja.com