Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

151. Data: 2015-02-24 18:40:10

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> W tym szaleństwie jest metoda!

Żeby tego kefiru pić więcej?

--
Jarek

152. Data: 2015-02-24 18:56:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-24 o 16:27, Wiesiaczek pisze:

> Setę możesz walić spokojnie!
> Jeszcze na zdrowie Ci wyjdzie :)

Pan chcesz mię chyba zabić toksyną!

Ewa

153. Data: 2015-02-24 18:58:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno alkohol pity z umiarem nie szkodzi w żadnych ilościach.

Bardzo konkretnie ujęta wartość ADI.

> [...]
> teoria, która głosi, że pewne ilości są niezbędne dla zdrowie, są one
> zaspokajane przy spożywaniu chleba, kefiru czy innych produktów powstałych

Ciekawe, ile kefirów zabija.

Ewa

154. Data: 2015-02-24 19:05:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Bardzo konkretnie ujęta wartość ADI.

Precyzja aptekarza.

> Ciekawe, ile kefirów zabija.

Mi wyszło z obliczeń LD50 dla kerfiru jakieś 2 kubki na kg wagi ciała ;-)

155. Data: 2015-02-24 19:20:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Precyzja aptekarza.

Nie każdy do takich badań podchodzi z szewską pasją.

> Mi wyszło z obliczeń LD50 dla kerfiru jakieś 2 kubki na kg wagi ciała ;-)

Ciekawe również, czy dysponujemy jakimiś danymi na temat LD substancji,
która zabiła Smoka Wawelskiego.

Jarek

--
Najpierw zatrzymał się w gospodzie "Na Przystanku", kazał sobie podać
ćwiarteczkę wermutu i nieznacznie zaczął przepytywać gospodarza, co

156. Data: 2015-02-24 19:34:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Feb 2015 18:06:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-24 17:22, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
>
> W tym szaleństwie jest metoda!

Tak, a już chlebem to można się wręcz ubzdryngolić! - zwłaszcza po
przekroczeniu przez ów temperatury 78 st C 333-]

--

XL
pewni siebie.

157. Data: 2015-02-24 19:56:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-24 18:40, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Żeby tego kefiru pić więcej?

Żeby nie pić.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

158. Data: 2015-02-24 19:59:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Żeby nie pić.

Znaczy się chleb lepiej?

--
Jarek

159. Data: 2015-02-24 20:01:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie każdy do takich badań podchodzi z szewską pasją.

:-)

> Ciekawe również, czy dysponujemy jakimiś danymi na temat
> LD substancji, która zabiła Smoka Wawelskiego.

Ja nie wiem nic na ten temat, ale obaj znamy osobę która na pewno wie :-)

160. Data: 2015-02-24 20:02:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teoria, która głosi, że pewne ilości są niezbędne dla zdrowie, są one
> zaspokajane przy spożywaniu chleba, kefiru czy innych produktów

No ale z tego co mnie w przedszkolu uczyli (do LO nie chodziłem)
to aby z fermentacji powstał alkohol to trzeba zapewnić warunki
beztlenowe, inaczej już każda kropla alkoholu w ocet się przemieni...

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki