Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?

201. Data: 2015-02-25 17:20:40

Temat: Re: Gluten nie jest szkodliwy, poza celiakią?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-02-25 12:55, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Jesteś za legalizacją marychy?

Jestem nawet za legalizacją przechodzenia na czerwonym świetle.

J.

www.kontestacja.com

202. Data: 2015-02-25 17:23:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan wrote:

> am człek stary, swoje wypił, ale proszę o uściślenie:
> Czysty alkohol to czysty spirytus (spożywczy) 96%?

Statystyki są podawane dla czystego spirytusu.
> Co to znaczy: Bezpieczna granica dziennego spożycia alkoholu?

A artykule podawano założenia. Znaczy kielicha albo dwa codziennie możesz
chlapnąć dla zdrowotności.
> Jak długi okres spożywania jest brany pod uwagę? Od którego momentu życia
> rozpoczynamy wyliczanie?

Dziadki miały po 90 lat, to pewnie z 70 za kołnierz nie lali.

J.

www.kontestacja.com

203. Data: 2015-02-25 17:25:38

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Mój dziadek całe dorosłe życie zaczynał dzień od setki spirytusu. Dożył w
> zdrowiu sporo ponad 80 lat i gdyby nie zapalenie płuc, zyłby dłużej.

Niezły. Setka spirytusu to szklanka wódki. Odkażony na fest.
J.

www.kontestacja.com

204. Data: 2015-02-25 17:33:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie widzę. Nie wiesz, czy jest ponizej dawki toksycznej,

Pokaż mi że są. Na razie Twój dr bzdurnie i bezsensownie porównuje
ilość aluminium z ADI dla aluminium - chyba zgodzisz się że to pomyłka?
Z tego że coś jest powyżej ADI nie wynika wcale że jest powyżej dawki
toksycznej, nie ma sensu mylić ze sobą tych dwu limitów.

> zwłaszcza, że znane są przypadki zejść śmiertelnych po
> podaniu szczepionek. A to wszystko ładnie wygląda,
> jeśli to dotyczy ludzi na drugim końcu świata. Gorzej, jeśli to ja*
> zostanę z okaleczonym przez szczepionkę dzieckiem.

Choroba dziecka to napewno tragedia dla każdego rodzica.
Silnie emocjonalne przeżycie. Tak samo silne emocje rodzicielskie
wywołuje chęć obrony dziecka przed niebezpieczeństwem.
Łatwo wpaść w pułapkę podejmowania pochopnych decyzji
i doszukiwania się związków przyczynowo-skutkowych tam
gdzie ich nie ma. Teksty podpisane nazwiskiem z tytułem doktora
wyglądają wiarygodnie, nawet jak - jak widać - sa totalnie błędne
gdy się je zweryfikuje i przemyśli co tam właściwie napisane.

Podsumowując temat zapytam: czy z perspektywy tej rozmowy
lepiej rozumiesz co to jest ADI, do czego się go używa i dlaczego
ten doktor NIE POWINIEN go używać w ocenie szkodliwości
jednorazowej szczepionki czy dalej masz jakieś wątpliwości?

205. Data: 2015-02-25 17:35:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 17:12, krys pisze:
> Podałam linka, żeby każdy sobie mógł przeczytać całość. Celowo nic nie
> wycinałam.

W tym artykule NIE MA odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie - czyli o
ADI alkoholu.

Ewa

206. Data: 2015-02-25 17:58:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> Z tego że coś jest powyżej ADI nie wynika wcale że jest powyżej dawki
> toksycznej, nie ma sensu mylić ze sobą tych dwu limitów.

"mój " dr. nie tylko to pisał, ale nie mam zamiaru streszczać Ci lektury z
paru lat, ani studiować medycyny na potrzeby grupy dyskusyjnej.

Poza tym on napisał, że "dopuszczalna dzienna dawka aluminium wynosić może
maksymalnie 25 mcg [...] w szczepionkach może być 10 do 20 razy
więcej aluminium, czyli od 1000 do 2000 %"
Może ja inaczej rozumuję, ale nie widzę tu pomyłki.

> [...]
> wyglądają wiarygodnie, nawet jak - jak widać - sa totalnie błędne
> gdy się je zweryfikuje i przemyśli co tam właściwie napisane.

http://www.vitanatural.pl/zgony-po-szczepieniach-pro
f-maria-dorota-majewska-
neurobiolog

Czy VAERS jest już wystarczająco wiarygodny?

> [...]
> ten doktor NIE POWINIEN go używać w ocenie szkodliwości
> jednorazowej szczepionki czy dalej masz jakieś wątpliwości?

Jeśli chodzi o Jaśkowskiego nie mam wątpliwości.
ADI nie ma tu nic do rzeczy.
Był czas, że zagłębiałam się w temat, i wtedy trafiłam na paru takich
niepoprawnych.

J.

www.kontestacja.com

207. Data: 2015-02-25 18:01:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 16:48:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-02-25 12:55, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Jesteś za legalizacją marychy?

Ja zdecydowanie tak.
--

XL
pewni siebie.

208. Data: 2015-02-25 18:04:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 17:19:32 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> wygląda, jeśli to dotyczy ludzi na drugim końcu świata. Gorzej, jeśli to ja*
> zostanę z okaleczonym przez szczepionkę dzieckiem.

W kwestii formalnej - szczepionka NIE JEST lekarstwem.

--

XL
pewni siebie.

209. Data: 2015-02-25 18:04:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 17:20:40 +0100, krys napisał(a):

> Jestem nawet za legalizacją przechodzenia na czerwonym świetle.

Oczywiście, ja też.
--

XL
pewni siebie.

210. Data: 2015-02-25 18:04:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> No jesteśmy głupie ludzie. I sami sobie robimy krzywdę tymczasowo
> podtruwając mózg alkoholem - widać lubimy efekty jakie to podtruwanie
> niesie.

No widzisz - ale za nie korzystanie z tej trucizny nikt jeszcze na nas służb
nie nasyła.
A za unikanie szczepień - owszem.

> Poczytaj o amerykańskiej prohibicji - przekonasz się,

Za późno.

> że rzeczywiście
> zakaz sprzedaży alkoholu, ładnie wygląda na papierze, ale w praktyce jest
> nieskuteczny i tylko pompuje nadmuchany koszt kontrabandy w kieszeń
> kryminalistów finansujących za te pieniądze inną działalność przestępczą.

A wiesz, czyją działalność finansują przestępcy, żeby im się dobrze
działo?;-)

J.

www.kontestacja.com

Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki