Re: Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?

Data: 2018-02-25 13:13:41
Temat: Re: Gra w FakeNewsy: uodPOrni czy wytre-n/s-uje?
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> Kłamiesz. Człowiek renesansu nie jest faszystą, fanatykiem religijnym i
> nie zgadza się z pedofilami.

No - nie jest.
Tylko w snach chorych ludzi.

> I programujesz. Nie zapomnij o programowaniu.

O tym już pisałam, to po co powtarzać?

> LOL :)

Miłego.

> Rzeczywiście niesamowite. Normalnie czarna magia :):)

Rozumiem twoje zaskoczenie.

> Ale zdajesz sobie sprawę, że programowanie to nie to samo co kurs
> obsługi komputera dla emerytów zorganizowany w wioskowej bibliotece?
> A lepienie garnków z gliny to nie to samo co rzeźbienie :):):)

Dwa dyplomy wyższej uczelni technicznej na kierunku informatycznym oraz
wykształcenie plastyczne (co prawda egzaminy na warszawską ASP oblane -
cóż, 264 kandydatów na 8 miejsc, z których 4 zarezewowano dla olimpijczyków
i dzieci prominentów...) pozwalają mi to wiedzieć wystarczająco, żeby
takiego ludka jak ty traktować jak trzeba.
--
XL