Re: Grenlandia nie na sprzedaż

Data: 2019-09-10 05:46:58
Temat: Re: Grenlandia nie na sprzedaż
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 10 września 2019 05:23:22 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]

Poza tym, co wcześniej napisałem, uważam, choć jestem chrześcijaninem i uważam
tę wiarę za najwspanialszą, jaka istnieć może, że nie mam żadnego prawa,
by negować np. Słowiaństwo, choćby dlatego, że z tego przecież sam wyrosłem,
ani innych wyplenionych przez wyznawców "mojej" wiary zapatrywań.
Zawsze można dyskutować i zostać przy swoim, jeśli w to co wierzysz, jest dobre.

jacek