Re: Grupa psychiatria zamiast psychologia

Data: 2020-04-27 09:17:44
Temat: Re: Grupa psychiatria zamiast psychologia
Od: Kviat

W dniu 26.04.2020 o 22:00, g...@g...com pisze:

> Czemu sam z raz nie sięgniesz do źródła tylko liczysz na darmową
> dostawę?

Bo ja nie śledzę z zapartym tchem wszystkich bzdur, które głoszą
najwięksi idioci świata. W przeciwieństwie do grupowych oszołomów,
którzy te bzdury swoich idoli zwykle rozpowszechniają nieproszeni.
A tym razem było cicho... czyżby zaczęli dostrzegać co sobą reprezentuje
ich idol, że tego nie podchwycili? Albo skorzystali z rady i nie zdążyli
powielić... na szczęście.

https://oko.press/polska-mniej-testuje-na-swiecie-ju
z-200-tys-zmarlych-epidemia-antyszczepionkowych-glup
ot-fakty-wykresy/

"W czwartek 23 kwietnia prezydent Trump wprawił w osłupienie
dziennikarzy na briefingu prasowym. Podzielił się swoją teorią na temat
możliwego lekarstwa na koronawirusa:

,,Środki dezynfekujące zabijają wirusa w minutę, jedną minutę. Czy jest
sposób, żeby zrobić to poprzez zastrzyk, takie czyszczenie? Ciekawe
byłoby to sprawdzić"

Zadziwił nie tylko swoją koordynatorkę ds. walki z koronawirusem dr
Deborę Birx, ale właściwie cały świat. Trump ma jednak sporą grupę
zwolenników, którzy posłuchają każdej jego sugestii.

W samym Nowym Jorku 30 osób zgłosiło się do szpitali po zaaplikowaniu
sobie do organizmu środków czystości. Trump zdążył powiedzieć już, że
jego uwaga była ,,sarkastyczna". Wygląda to raczej na desperacką próbę
obrony po fali krytyki. Niestety przy okazji dziesiątki ludzi przez
głupotę własną i prezydenta zdążyło zrobić sobie krzywdę."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr