Re: Hiszpańska nóżka ;)

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Hiszpańska nóżka ;)
Date: Mon, 18 Dec 2017 18:25:25 +0100

> Ja rozumiem, że ktoś wyrzuca wędlinę, bo niedobra, bo zzieleniała,
> bo sama woda z niej kapie, pachnie nieładnie i w ogóle niejadalna.
> Ale że plasterki nie tej grubości?! I że akurat za grube, a nie
> za cienkie? To są problemy żywnościowe Pierwszego Świata.

Masz rację, ale mnie przejdzie przez gardło tylko np. pieczony przeze
mnie schab czy boczek. Może być wtedy grubo pokrojony. Wędina ze sklepu
nie wszystka jest dobra, więc wolę kupić ze 3-5 plasterków. Dziwne jest
to, że pierwszym razem inna kroiła maszyną (cieniutkie plasterki). Było
zjadalne. Za parę dni tę samą szynkę (królewska się nazywa) kroiła inna
osoba i szynki nie mogłam jeść, podchodziła mi normalnie z powrotem do
gardła. Może to już niedobra szynka była.

--
animka