Re: Ikselko.....

Data: 2012-05-07 08:27:39
Temat: Re: Ikselko.....
Od: Nixe <n...@n...pl>

W dniu 2012-05-07 09:40, medea pisze:

> Nawet jeśli, to i tak nie rozumiem tego poruszenia.

Ale jakiego znów poruszenia? Animka w ramach zbiorowych wspomnień
walnęła tekstem o zdjęciach ze ślubu Molnarki, ja sprostowałam, że to
raczej niemożliwe*, by je wysyłała komu popadnie. Raptem 4 posty i
wielkie halo.
Ja na przykład nie rozumiem poruszenia Ikselką, które trwa już prawie
tydzień i to w dwóch równoległych wątkach :) Czy ona od wczoraj tu jest,
że się jeszcze nikt nie przyzwyczaił do jej osoby? Od nowa wszystko
trzeba wyciągać i po raz n-ty dysputy na ten temat urządzać?

> No i nie demonizujmy tej prywaty - zdjęcia jej i jej dzieci były nawet
> zamieszczone kiedyś w dość popularnym magazynie (sama dawała link, stąd
> wiem), poza tym można też było bez większego problemu jakieś zdjęcie
> wygulgać i zobaczyć choćby na n-k.

Też pod warunkiem, że je udostępniła, ale już nic więcej nie piszę, bo
to kompletnie niekuchenne ;-)

N.
* chyba prędzej uwierzyłabym, że Paulinka wysyłała Lebowskiemu zdjęcia
ze chrzcin