Re: Insulina

From: Monika <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Insulina
Date: Wed, 12 Jul 2006 16:05:38 +0200

Dnia 12-07-2006 o 15:14:37 Paweł W. <a...@s...pl> napisał:

> Po drugie jest taka funkcja jak pielęgniarka, można zamówić na pierwsze
> dni podawania insuliny, żeby nauczyła was jak to się robi.

Pielęgniarka środowiskowa nie zgodziła się na odwiedzanie nas, gdyż mamy
psa w mieszkaniu (owczarek) i nie obchodzi jej fakt, że pies będzie miał
nakładany kaganiec a nawet nie chciała słuchać o tym, że jest możliwość
wyprowadzania psa podczas jej obecności.

> Bo dla lekarzy na codzień mających do czynienia z przewlekle chorymi
> zapominają, że jakaś terapia może być pacjentom/opiekunom nieznana i
> trzeba poinstruować.

Czasem wydaje mi się, że spisali go już poprostu na straty. Jest problem
gdy6 wzywamy karetkę, czasem czekamy na nią godzinę... Dziadek choruje na
cukrzycę, białaczkę starczą, zespół mielodysplastyczny, niedokrwistość i
małopłytkowość wtórna i jakieś przebyte zawały. Ja nie za bardzo orientuję
się na ile to wszystko jest poważne, jednak widzę po dziadku i jego
ogólnym stanie, że chyba nie jest dobrze...

> Chyba chodzi o cukry proste. Może to jakaś pomyłka?

Nie. Wyraźnie napisano o cukrach prostych i zwierzęcych... Ale w szpitalu
dieta nie bardzo eliminowała takowe.

> Mam nadzieję, że trochę pomogłem.

Nawet bardzo - dziękuję

- Monika