Re: Insulina

From: "Paweł W." <a...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Insulina
Date: Wed, 12 Jul 2006 16:41:40 +0200

Monika napisał(a):

> Pielęgniarka środowiskowa nie zgodziła się na odwiedzanie nas, gdyż mamy
> psa w mieszkaniu (owczarek) i nie obchodzi jej fakt, że pies będzie miał
> nakładany kaganiec a nawet nie chciała słuchać o tym, że jest możliwość
> wyprowadzania psa podczas jej obecności.
Imię, Nazwisko, opisać sytuację i ze skargą do zwierzchnika. sytuacja w
służbie zdrowia, szczególnie pielęgniarek jest tak marna, że pewnie
liczy na parę groszy robiąc tak absurdalne wymówki. Sposób postępowania
w tej sytuacji zostawiam Tobie.

> Czasem wydaje mi się, że spisali go już poprostu na straty.
Twój dziadek już niestety jest spisany na straty, jeśli masz na myśli
wyleczenie go z jego dolegliwości. Nie zwalnia to jednak lekarzy z
opieki pacjenta opieką paliatywną, która w Polsce dopiero raczkuje. Nie
liczy się sama długość życia. Komfort też, nawet bardziej. Poza tym weź
uwagę, że w sytuacji twojego dziadka nie kwalifikuje się on do podjęcia
czynności reanimacyjnych. Wypadło mi teraz odpowiednie określenie z
głowy, ale brzmiało to coś jak uporczywa terapia, czy jakoś tak.

> Nie. Wyraźnie napisano o cukrach prostych i zwierzęcych... Ale w
> szpitalu dieta nie bardzo eliminowała takowe.
Twojemu dziadkowi to najbardziej przydało by się odchudzenie. Mimo
wieku. Odciążyło by to serce. Chociaż nie wiem, czy jest powód go
zadręczać głodówką. Lepiej postarać się, aby ostatnie miesiące/lata miał
przyjemne.

> Nawet bardzo - dziękuję

Cieszę się.

> --Pozdrawiam