Re: Jak daleko siega medycyna.

Data: 2002-04-24 17:30:20
Temat: Re: Jak daleko siega medycyna.
Od: "laura" <l...@l...pl>

Użytkownik Basik

> "Świat jest taki, jaki wydaje się nam, że jest"
> Nie jestem pewna, czy zrozumiesz.

Kazdy mierzy wlasna miarka :) Skoro znasz zasady huny, to powinnas wiedziec,
ze Twoje zludzenia nie sa moimi i nic mi do nich ;)

> A kim Ty, Lauro, jesteś, że rościsz sobie pretensje do osądzania innych?

"Jam jest" :) A teraz wskaz mi te roszczenia, pretensje i osady, bo jestem
niezmiernie ciekawa, gdzies je wyczytala :)

> czym jestes od nich lepsza i skąd wiesz, że jesteś lepsza?

Juz dawno pozbylam sie zludzen, ze ludzie dziela sie na gorszych i lepszych.
Gluchoniemych tez tak postrzegam i wszystkie moje wypowiedzi byly pisane w
tym duchu. Duchu tolerancji i akceptacji innosci innych. Czyzby brak dobrej
woli, aby to dostrzec ?

> Może to zbyt mocne, ale szczere.

Ciesze sie, ze przydalam sie, abys mogla zobaczyc swoj problem :)