Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

261. Data: 2016-03-11 22:40:48

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To da się jeszcze bardziej obniżyć?!

> Apeluję o powstrzymanie się od apeli. To nic nie da. Niektórzy tak muszą
> przez 365 dni w roku. Bo jak inaczej przekażą światu, jacy są szczęśliwi?

No ale bez przesady - kliknales na link z obrazkiem? Albo komentarze o
wypróżnieniach się? No please...

262. Data: 2016-03-11 23:21:27

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> No ale bez przesady - kliknales na link z obrazkiem? Albo komentarze
> o wypróżnieniach się? No please...

Nie, nie kliknąłem ani nawet nie zamierzam. W ogóle nie wiedziałem,
że są tu jakieś obrazki do klikania. Zobaczyłem dzisiejszy urobek
kuchenny dobijający do setki, przejrzałem próbkę kilku sztuk. Moja
dotychczasowa obojętność ustąpiła czemuś, co chyba już można nazwać
współczuciem. Osoby, które aż do tego stopnia nie lubią ludzi, które
poświęcają tyle czasu i energii by o tym poinformować, by wykrzyczeć
to światu, zawsze wcześniej dostawały srogie cięgi od życia. No po
prostu taka jest statystyka, inaczej się nie zdarza. To, co dzisiaj
tu w tych kilku wadmościach przeczytałem, daje mi pewność, jakiej
dziedziny życia to dotknąło. Proszę mi nie mówić, żebym wczytał się
dokładniej. Nie zrobię tego. Gaussowi wierzę bardziej, niż dowolnej
osobie z Usnetu (bez urazy dla Miłych Osób w Usenecie poznanych).
Teraz mogę tylko ponowić apel w sprawie apelowania.

Nie wiem, czy chce mi się jeszcze na ten temat rozmawiać. Raczej nie.
Właściwie to zdecydowanie nie. Wolę o bąbelkach w chlebie, o pieprzeniu
wieprza, o kajmaku, o rodzynkach i drożdżach, nawet o winie z buraka
(że głupi pomysł), albo o qrzych sqrkach. O śliwkach może być, suszonych.
I o nowalijkach, świeżych, wiosennych. A jak nie, to choćby nawet o tym
amerykańskim steku.

Jarek

--
Gdyby się tydzień składał z samych powszednich dni
O ileż więcej wiernych dziewczyn byłoby!

263. Data: 2016-03-11 23:41:36

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Pszemol wrote:

> Teraz mogę tylko ponowić apel w sprawie apelowania.

Przyjmuję Twój apel.

> [...]
> (że głupi pomysł), albo o qrzych sqrkach. O śliwkach może być, suszonych.
> I o nowalijkach, świeżych, wiosennych. A jak nie, to choćby nawet o tym

Ciężko się nie zgodzić :-) Jak zwykle...

264. Data: 2016-03-12 07:58:29

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę do tego już tu doszło?

> Nie, nie kliknąłem ani nawet nie zamierzam.

Zerkam po tych wielu latach tu z sentymentu (?), sporadycznie i nie na
wszystkie nicki, czytam wybiórczo, a jeśli już klikam, to tylko na linki
od kilku miłych mi osób. Z tego, co piszecie, musi być niezła jazda, ale
i jakoś tego nie chce mi się zgłębiać. Wiosna idzie, dzieje się wiele,
szkoda czasu na kolejne sfrustrowane osoby, tym bardziej, że akurat one
nie mają żadnego wpływu na nasze realne życie i nastroje.

> [...]
> (że głupi pomysł), albo o qrzych sqrkach. O śliwkach może być, suszonych.
> I o nowalijkach, świeżych, wiosennych. A jak nie, to choćby nawet o tym

O steku to ja raczej słabo, ale już ruszyły młodziutkie pokrzywy,
mniszki, inne zieleninki, pozbieram listki na pierwszą tegoroczną
sałatkę. A potem hajda na rower. Futro z nerek już pójdzie spać do
swojej gawry, ciepłej się robi. Czy dostaliśmy jakieś wytyczne
re-sortowe do wiosennej mody?
Pozdrawiam! :)
--
B.

265. Data: 2016-03-12 08:53:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.03.2016 o 07:58, bbjk pisze:

> Futro z nerek

Spróbowałam je sobie wyobrazić, hi hi.

> już pójdzie spać do swojej gawry, ciepłej się robi. Czy dostaliśmy
> jakieś wytyczne re-sortowe do wiosennej mody?

Lepiej od razu się przyznaj, jak często obchodzisz rocznicę ślubu!

Ewa

266. Data: 2016-03-12 08:58:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2016 o 19:07, Ikselka pisze:

> Buuuu, a Święta tak blisko 3-]

Jakaś nowa wielkanocna tradycja? Ja jednak pozostanę przy dzieleniu się
jajami...

Ewa

267. Data: 2016-03-12 09:00:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2016 o 19:53, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-11 18:32, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Mój ulubiony homeopatyk!!!

Ale też działa tylko na wierzących.

Ewa

268. Data: 2016-03-12 09:12:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbowałam je sobie wyobrazić, hi hi.

Chyba każda norka ma futro na nerkach.

> Lepiej od razu się przyznaj, jak często obchodzisz rocznicę ślubu!

Pewnie jak każdy inny a gorszy re-sort. I dlatego woli pisać/czytać:

i ja i ja i ja też

269. Data: 2016-03-12 09:18:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-11 23:21, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> (że głupi pomysł), albo o qrzych sqrkach. O śliwkach może być, suszonych.
> I o nowalijkach, świeżych, wiosennych. A jak nie, to choćby nawet o tym

O chlebie teraz psychologowie debatują (pomiędzy schizofrenią a oponą).

> Jarek

Przepraszam. Stoperan grupowy za późno zadziałał.

> [...]
> O ileż więcej wiernych dziewczyn byłoby!
> Gdyby się tydzień składał z samych sobót i świąt...
> Najgorsze są te soboty -- nie mówmy o tym!

Ale za to niedziela, niedziela będzie dla nas

270. Data: 2016-03-12 09:26:55

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-03-12 o 08:53, FEniks pisze:

> Spróbowałam je sobie wyobrazić, hi hi.

Faktycznie! nieźle to wyszło, ale w sumie jakby prawdziwie.

> Lepiej od razu się przyznaj, jak często obchodzisz rocznicę ślubu!

Aha, już letę ogłaszać!
--
B.

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)