Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ? Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Data: 2002-02-20 11:40:03
Temat: Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Czy kolejna osoba usiluje dokonywac psychicznego szantazu wobec osob
usilujacych dokonac wpisu sprzeciwu do publicznego rejestru ?

Czy podobna argumentacja bedzie uzywana w formie szantazu publicznego
aby pacjent/ka poddal/a sie eutanazji ?

Ilez argumentow mozna przytoczyc na rzecz przeprowadzenia eutanazji
tysiecy starszych, nieuleczalnych pacjentow.
I co wiecej, wtedy im przeszczep nie bedzie potrzebny.

Jestem zdumiony publicznymi apelami i presja wywierana na osoby
aby ich prawa obywatelskie zostaly ograniczone.

Jezeli tak sie dzieje z eutanazja i podobna presja slowna jest wywierana
na chorych to jest to kryminal.