Re: Jaką patelnię lupić?

From: "Adam" <A...@A...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaką patelnię lupić?
Date: Sat, 21 Feb 2015 14:43:08 +0100

Napisałem na tę grupę, bo chciałem uzyskać radę w temacie.
Teraz ta grupa liczy 501 newsów.
Ile z nich odpowiada na moje pytanie, dotyczy innych rozwiązań
związanych z tematem, jak na przykład papier do pieczenia lub
ostatecznie jest związanych z tematem grupy? Niewiele.
Reszta to bełkot, typowy dla polskich grup.
Wolność słowa nie oznacza, że każdy w dowolnym miejscu
ma pleść co mu przyjdzie do głowy i do tego często z agresją
w stosunku do innych.
Kultura polega na szacunku do innych, w tym na szacunku do czasu
innych osób, także tych, którzy poświęcają swój czas i odpowiadają
na pytania związane z tematem.
Teraz, gdy kogoś ten temat zainteresuje będzie musiał przebrnąć
przez 500 newsów, bo ze względu na obszerne cytowania
nie da się nawet skutecznie zastosować wyszukiwania.

Ludzie, zacznijcie trochę myśleć. Także w tym pięknym kraju.

Dla mnie EOT.

Adam