Re: Jakie gatunki tuji???

Data: 2003-04-12 07:04:27
Temat: Re: Jakie gatunki tuji???
Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm>

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości
news:b77l1d$jq3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czy Twoje dzieci z tego powodu nigdy nie beda w lesie ?
> Nie przesadzaj, idac tym tropem to moga rowniez wziac do buzi
> grudke ziemi, lezacy na ziemi lisc czy cos co opadlo z krzewu tuji.

Ok. Zartowalam, moze nie najlepiej mi to wyszlo, ale nie jestem doskonala.
A tak swoja droga moje dzieciatko najmlodsze i tak wklada wszystko do
dzioba:) i musze miec go ciagle na oku.
A tak powaznie, to bardzo mi sie podobaja tuje, i chcialabym wlasnie tuje
posadzic przed plotem i stworzyc zywoplot, ktory mozna latwo formowac:)
Co do iglakow, to je tez lubie, mam sama na dzialce dwa gadunki świerku:)
srebrzysty a drugi nie pametam nazwy:(
Ale raczej na zywoplot widze tuje.
Nic na to nie poradze.

--