Re: Jakie to pomidory?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Jakie to pomidory?
Date: Mon, 14 Mar 2011 15:54:40 -0700 (PDT)

On 14 Mar, 22:49, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> San Paulo,Bella Margerita,San Mazzo, takie kupiłem w ub.roku.Czy chcesz trochę
> nasion?

Bardzo będę wdzięczna za przesłanie choć po 3 sztuki nasionek. Jak
tylko przywędruje do mnie (liczę że w ciągu tygodnia jak ostatnio)
paczka z nowym zamówieniem, odwdzięczę się - do wyboru zaoferuję Ci
śliwkowe Mama Leone #5542 i Health Kick VFFA Hybrid #6044,
drobnoowocowe Sugary #3712 i Red Plum #5042, pomarańczowe Orange
Strawberry #3625 i Orange Banana #4701 oraz befsztykowe Chapman #5436
i Boondock #5008.
Pozdrawiam :-)